Phyx Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 4) Som det er nå, så er det noen paladins som gearer seg opp og gjør det faktisk ganske bra. Du trenger gjøre, si 55% av en rogues dps om du skal passe inn i ett 25mans raid, som er easy. 500-600dps tar man med blått. 8970158[/snapback] Dessverre så er ikke ganske bra godt nok. 55% er for lite at det er verdt og ta med i en 25 mans raid. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 3% crit increase til hele raidet og 2% til groupen? Mja.. mulig.. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Spørs hva slags raid man snakker om også da. Karazhan? No chance in hell. Gruul osv? Kanskje det, ikke vært der Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) 3% crit increase til hele raidet og 2% til groupen? Mja.. mulig.. 8972399[/snapback] For det første er det 16-18 DPSere i et raid. Healers tjener ikke på debuffen. For det andre er det bare 4 groupmembers som får økt skaden med 2 usle prosent. Hva gir en shaman i melee-gruppa til sammenligning? For meg som rogue gir WF-totem over 100 dps ekstra, strength of earth gir meg nesten 100 ekstra ap, og dersom han er enhancement får jeg +10% ap min totale AP i tillegg. Druids har 5% crit, (med healing til meleegruppa.) 3% crit til raidet er en fin ting, men dette gjelder som sagt ikke for healers, ikke for dots (shadowpriests, warlocks), samtidig som 1% crit ikke tilsvarer 1% ekstra skade, da de fleste har høy critchance fra før av. En bonus er at paladinen kan holde andres judgements oppe, men dersom 1 crusader strike ikke treffer (dodge), må de andre slenge opp et nytt judgement. At det er viable kan godt hende, jeg er usikker på hvor mye DPS en pala kan opprettholde i raids, da jeg bare har prøvd å være retpala i groups. Dette sett fra et min/max-synspunkt. De fleste kan ta inn en retpala med god samvittighet, det er mest det at paladin og DPS -kombinasjonen har så dårlig rykte. Endret 30. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) 4) Som det er nå, så er det noen paladins som gearer seg opp og gjør det faktisk ganske bra. Du trenger gjøre, si 55% av en rogues dps om du skal passe inn i ett 25mans raid, som er easy. 500-600dps tar man med blått. 8970158[/snapback] Dessverre så er ikke ganske bra godt nok. 55% er for lite at det er verdt og ta med i en 25 mans raid. 8972169[/snapback] Leksjon i hvordan en Ret paladin fungerer Inc: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...285169644&sid=1 Les denne før du i hele tatt poster noe angående ret paladins igjen. 55% er faktisk godt over gjennomsnittlig dps man trenger å gjøre i forhold til en main dps klasse i 25 man som ret paladin. Endret 30. juni 2007 av Keylar Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Og i posten min over står det at den utregningsmetoden der er feil. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Og i posten min over står det at den utregningsmetoden der er feil. 8974301[/snapback] Og i posten står det at det er tatt høyde for ca 16 dps'ere. Har du i hele tatt lest posten på wow-europe? Og ja det varierer med SP og Locks, men utregning er så så nærme man kommer. Jeg har ikke spesielt problemer med å holde 60% av en mage dps i instance. Endret 30. juni 2007 av Keylar Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 (endret) Og i posten står det at det er tatt høyde for ca 16 dps'ere. Har du i hele tatt lest posten på wow-europe? Ja, jeg har lest den posten der mange ganger. Spørsmålet er om du har lest hele posten min. Den første setningen du baserte deg på var et svar til Per-Stian, resten var en utdypning om at hele posten hans og alle tallene var feil. Linken din tar grunnlag om at 1% crit = 1% damage, og at alle spillerne har en jevn DPS. Linken framviser stoffet som at ingen av de andre klassene har buffs, når faktisk alle utenom rogues har raidbuffs. Det er FEIL. Det er ikke vits i å diskutere. Jeg skjønner ikke hvordan man kan skrike etter buffs i det ene øyeblikket, og så rettferdiggjøre klassens raid-viability i det andre. Endret 30. juni 2007 av Quicko Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 En ting, enhver warlock som ikke shadowbolter/immolater mellom dots burde l2p. Warlock teller også som crit. Beste raidspecc er vel 42/5+/10+, gjerne 9/10 eller 8/11. Grunnen til at mange retripaladins gjør det så bra nå er pga. gladiator gear som er helt totalt på trynet imba. (ingen resilience, bare lolimba stats) EN retripaladin er viable, TO er ikke på nær viable. Derfor. Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 En bonus er at paladinen kan holde andres judgements oppe, men dersom 1 crusader strike ikke treffer (dodge), må de andre slenge opp et nytt judgement. 8973933[/snapback] En myte. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 når eg tilslutt får det healer våpenet eg har lyst på, bør eg gå for 81 healing på det eller 30-35 int på det? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Spellsurge er undervurdert, men antar det ikke var spørsmålet. Liker +30int selv (495mana, ~0.5% crit, 10healing) , men +81heal er vel beste enchanten sånn healing-messig. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 likte ikke 3% sjangse for at det skjer.. første våpenet eg tenker på å enchante har 299 healing. uten buffs har eg 8568 mana, 1201 healing og holy crit chance 19.41% så hva hadde vært best til meg da? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Som å ha cirka 9.5 mana per 5sekund (48 mana per 5 for gruppa). Det er nærmere 15% procc sjanse, men 30sec hidden cooldown. Man anslår at man cirka får en procc hvert 50 sekund. (lag fra og til) Lenke til kommentar
Existence Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 men no tenkte eg de to alternativene eg skrev =) Lenke til kommentar
Kombat-Kaare Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Forklar. 8976800[/snapback] Det er en myte fordi folk som har kommet frem til den løsningen ikke har regna riktig på det. Du vil til enhver tid ha muligheten til 2 Crusader Strikes før sealene går ut, ikke bare 1. Sett at et seal har vært oppe i 4 sekunder allerede, det vil da være 16 sekunder igjen av sealet. Du bommer på Crusader Strike, og skillen har 10 sec cooldown. Neste gang du kan bruke Crusader Strike har sealet da 6 sekunder igjen før det løper ut, altså fortsatt nok tid til å fornye det. Det samme gjelder om du bruker Crusader Strike i løpet av 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 og 9 sekunder (effektiv cooldown på Crusader Strike). Om du barer klarer 1 Crusader Strike innen et seal løper ut så har du med andre ord ikke brukt Crusader Strike de første 10 sekundene sealet varer, og da har man egentlig bare seg selv å skylde på. Hadde Crusader Strike vært på 20 sekunders cooldown hadde saken vært en annen, men det er den ikke. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kansje noen har nevnt det før men han som har regnet der har gådd på trynet... Prøv å regn med at hver andre DPS'er gjør 5000 skade og sås er du at Pallyen ikke har sjangs å holde følge... Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kansje noen har nevnt det før men han som har regnet der har gådd på trynet... Prøv å regn med at hver andre DPS'er gjør 5000 skade og sås er du at Pallyen ikke har sjangs å holde følge... 8980760[/snapback] en gang til? :> Lenke til kommentar
Fjernkontroll1 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Er det noen som har eller vet om en god Retribution build for Paladin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå