Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hm, sier at paladins gjør god dps, hvor høy dps greier du å holde i en fight som er f.eks 5min lang?

8950771[/snapback]

Det holder å be en av holypaladinene å judge wisdom.

Om ikke annet så er manapots en god løsning.

Tom for mana går man ikke dersom man bare er litt kreativ, ingen grunn til å korte ned på dps'en av den grunn.

Lenke til kommentar
Så du mener pala dps er threat begrenset? har dere noen theory craft som beviser denne gode pala dpsen?

8953188[/snapback]

Jeg skjønner ikke halvparten av nerdeutrykkene dine engang, så det kan jeg ikke svare på.

Jeg sier bare at jeg klarer å toppe damagemeteret i blått mot folk i epic dersom jeg spiller riktig, og dette har gjentatt seg så mange ganger at jeg ikke kan se at det skal være så tilfeldig.

Det er en myte at paladiner er kronisk på sisteplass.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke halvparten av nerdeutrykkene dine engang, så det kan jeg ikke svare på.

Jeg sier bare at jeg klarer å toppe damagemeteret i blått mot folk i epic dersom jeg spiller riktig, og dette har gjentatt seg så mange ganger at jeg ikke kan se at det skal være så tilfeldig.

Det er en myte at paladiner er kronisk på sisteplass.

Da spiller du mot folk som slacker eller er dårlige spillere. En Paladin i blått (eller lilla) kan ikke gjøre mer damage enn f.eks enn warlock (og andre DPS klasser).

"Nerdeutrykkene" han brukte var threat. Når du er i combat med en mob generer du det som kalles for threat basert på hva du gjør. Healing, DPS, Tanking.

Rekkefølge:

Tank

DPS

Healer

Retribution kan gjør god damage, men du overgår ALDRI de virkelige DPS klassene med likt gear.

Lenke til kommentar

En paladin kan jo ikke gjøre like mye damage en gang. Aggro-reducing ability? Det eneste de har selv er Blessing of Salvation, og det er noe alle i raidet har uansett. Så en paladin får ikke gjort like mye damage enn andre dps classes uansett.

Edit: Mye mulig jeg tar feil ^.^ Warriors gjør da uber dps.

Endret av Tullut
Lenke til kommentar
Jeg skulle likt å se noe konkret bevis på denne uovervinnelige paladin DPS'en. Gjerne gjennom WWS, eller kanskje noe mere enkelt som en print screen.

Eksempel på WWS: http://paparazzi.h4x.no/wws/wws-20070610-1815/c-pal.html

Og hvis du ikke vet hva threat er, ja, så er du virkelig gått glipp av noe :)

8953822[/snapback]

Jeg vet godt hva threat er, men ikke nerdeutrykket "theory craft" som han kom med.

Lenke til kommentar

Gode nyheter:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...57551&sid=1#484

Hello again, I just wanted to let you know that the developers have taken part of your suggestions, and are looking into improving the retribution paladin spec. You can probably expect something along the line of more sustained DPS in a raid and more raid utility, but we are not ready to reveal any details. This is still work in progress, so please be patient :)

Paladins fortjener det virkelig hvis blizzard nå holder hva de lover. Men for min del er det for sent, jeg ga opp for en par uker siden, og spiller nå warrior.

Lenke til kommentar
Jeg vet godt hva threat er, men ikke nerdeutrykket "theory craft" som han kom med.

8956307[/snapback]

Aldri noen som har fortalt meg hva det betyr. Alikevel så vet jeg det.

Er ikke så vanskelig å tenke seg til, er det?

Og, om du vet hva threat er og ikke theory craft er, vil det si at du ikke vet hva dps er? Siden du ikke forstår halvparten av nerdeutrykkene hans mener jeg.

Lenke til kommentar

Paladins scaler fantastisk med gear og buffs, jeg har lite problem selv i mitt blåe ret gear å pumpe ut helt kurrant dps. Eneste er at god geara paladins blir cappa av threat.

Foreslår folk begynner å lese elitist jerks forumet, er en del threads om pala threat end-game og at folk rett og slett må enchante alt av gear man kan med -threat og kjøre -threat trinkets for i hele tatt kunne kjøre auto-attack på bosser.

Lenke til kommentar

Quote fra intervju med Awake i Nihilum :

We aim for efficiency. So no, we do not use any Moonkins, Protection Paladins, Retribution Paladins or anything that is way below the standard classes that can do a much better job at said task. We do however use bears to offtank and we sometimes bring 1-2 DPS warriors. Not because we need them for the DPS they provide, but for the buffs they give to our DPS. Overall it's more efficient. Guilds that go with Protection Paladins and Moonkins will not do as well as the ones that bring an optimal raid setup. This is a fact.

Det sier vel egentlig det meste om paladin dps.

Hele intervjuet kan du lese her : http://www.wowinsider.com/2007/06/19/awake...th-wow-insider/

Lenke til kommentar
Quote fra intervju med Awake i Nihilum :

We aim for efficiency. So no, we do not use any Moonkins, Protection Paladins, Retribution Paladins or anything that is way below the standard classes that can do a much better job at said task. We do however use bears to offtank and we sometimes bring 1-2 DPS warriors. Not because we need them for the DPS they provide, but for the buffs they give to our DPS. Overall it's more efficient. Guilds that go with Protection Paladins and Moonkins will not do as well as the ones that bring an optimal raid setup. This is a fact.

Det sier vel egentlig det meste om paladin dps.

Hele intervjuet kan du lese her : http://www.wowinsider.com/2007/06/19/awake...th-wow-insider/

8962595[/snapback]

Eid. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ehm, moonkins buff all the physical damage done in the raid by three percent and give four spellcasters five percent crit. I sincerely doubt that one warrior buff better than that.

Edit:

Four -> three, I was certain that it was four :o

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...