Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å respecce prot snart, for å teste ut litt tanking. Hvor bra og hvilket gear burde jeg ha for å tanke lvl70 instancer(normal difficulty)? Har allerede litt tanking gear som jeg har plukket opp som healer, og jeg er revered med KoT så jeg har Continuum blade og leggingsene fra der, samt enchanten. Tror ikke jeg trenger hjelp når det kommer til talents, men tips tar jeg i mot med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Per dags dato er Paladins de supremt beste multiple mobs tankene, warriors or druids kommer ikke i nærheten av threat monsteret paladins er vs flere mobs.

Har en pala i guildet som tanker mye main i kara og annet og det finnes ikke en person i guildet som kan outthreate han etter 2-3 buildup av threat :)

Eneste feilen på Ret om dagen er ikke lav dps, men utility, vi har altfor lite stæsj som gjør det værdt å ta oss over en rogue f.eks. En godt geara paladin har 0 problem med å out dpse de fleste da vi scaler groteskts med buffs og gear, men igjen blir vi holdt av Threat siden en Ret pala har 0 aggro reducing abilities.

Ret palas i guildet har gått så langt til å bli drept å battle rezza av druids for å wipe threat da de rett og slett bare kan auto-attacke for ikke å ta aggro.

Lenke til kommentar
Blessing of salvation + tranquil air totem?

8935192[/snapback]

I forhold til threat issuet til Ret paladins?.

Såklart har en Ret paladin det på seg, men det har også alle andre så det er fortsatt status quo i den avdelingen, og totem og salv stacker vel ikke, eller har jeg helt glemt det?. Jeg har selv prøvd meg som DPS i kara og det var en latterlig morsom affære, jeg gjorde vanvittig skade men måtte konstant stoppe alle angrep å bare stå der som en idiot mens tanken fikk opp threat igjen.

Lenke til kommentar
Per dags dato er Paladins de supremt beste multiple mobs tankene, warriors or druids kommer ikke i nærheten av threat monsteret paladins er vs flere mobs.

Har en pala i guildet som tanker mye main i kara og annet og det finnes ikke en person i guildet som kan outthreate han etter 2-3 buildup av threat :)

Eneste feilen på Ret om dagen er ikke lav dps, men utility, vi har altfor lite stæsj som gjør det værdt å ta oss over en rogue f.eks. En godt geara paladin har 0 problem med å out dpse de fleste da vi scaler groteskts med buffs og gear, men igjen blir vi holdt av Threat siden en Ret pala har 0 aggro reducing abilities.

Ret palas i guildet har gått så langt til å bli drept å battle rezza av druids for å wipe threat da de rett og slett bare kan auto-attacke for ikke å ta aggro.

8934921[/snapback]

visste ikke noen på hele wow godtok ret pallys jeg... Jeg blir skamledd langt inn i skammekroken hver gang jeg snakker offenflig om "pally-dps"...:(

EDIT: jobber med lit retribrution gear atm... Min terori er +damage og intellect(ikke noe strength) er tinge + kanskje lit+MP5 for eventuelt raids.. Er dette "the right way to go"?

crusader strike, SoC osv er jo avhengig av +damage.. Da funker det ikke med fullt warrior for mye white damage..:S

Endret av Layn
Lenke til kommentar
Nei, ha så mye warriorgear som mulig. Autoattack, Crusader Strike og Seal of Command baserer seg alle på hvor mye fysisk skade du gjør også. +Spelldamage er bare en bonus.

8938493[/snapback]

Det visste jeg ikke.. takker... bra jeg fikk vite det før jeg :w00t: gorde noe dumt

Lenke til kommentar

Jeg spiller også som ret nå, etter å ha gått litt lei av prot (fikk tanke i Karazhan da, suksess! :D ), og VELDIG lei av holy.

Dps'en er fantastisk, rett og slett.

Bruker selv nesten utelukkende blått gear, men har ofte klart å slå shadowpriester i fullt shadowweave i instancer som heroic Mechanar, (Lite melee-vennlig instance) samt å ligge usle 2-3 bak fullt epic geara mager og warlocker.

Paladiner KAN gjøre dps, og de kan gjøre veldig mye av det også, det gjelder bare å vite hvordan.

Som bloodelf er jeg heldig og kan bruke seal of blood, som er det desidert beste dps-sealet som finnes, men seal of command fungerer helt greit det også.

Pleier å brenne av trinketen "Abacus of Violent Odds" fra sistebossen i Mechanar sammen med Avenging Wrath for å få en helt vanvittig dps så lenge det varer, og er såklart blessa med salvation ettersom jeg som oftest ligger rett bak tanken i threat.

Windfury totem er også helt herlig, for sammen med Seal of Blood gir den helt vanvittige resultater. :)

Lenke til kommentar

jeg har spilt warrior i snart 2 år, og har en pally jeg har kosespilt ved siden av, han er lv 44 atm. jeg spiller ham for det meste som en warrior med boble og heal, og liker det. siden warriors er en ødelagt klasse om dagen, lurer jeg på om jeg skulle dra pallyen opp til 70 og specce ham retri. jeg hører fra mange steder at pallys kan gjøre skade, temmelig brutal skade sådan, men hvordan? jeg har også teamet opp med et par såkalte "dps pallys" men de har ikke gjort annet en å gi meg tvilen tilbake. warrioren min har 36.5% critt og 6.3%hit, 31\30 2h flurry build og jeg spiser opp alle jeg har kommet opp i mot av dps paladins i pve. hva får dere til å bli VIRKELIG gode?

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar

Brutal burst ja. Slik som dette http://img521.imageshack.us/img521/6411/roflburstaz3.jpg

Nå er det der selvfølgelig staged, og critsa for seg selv er ikke så voldsomme, men når man tenker på at 3 slike kommer på 1 sek så kan det da svi litt uansett.

Det der er bare for å sette paladin burst litt på spissen, men den kan være ganske brutal om ting proccer og critter. Ellers så er ikke paladin så farlig i PvP spør du meg.

Lenke til kommentar
jeg har spilt warrior i snart 2 år, og har en pally jeg har kosespilt ved siden av, han er lv 44 atm. jeg spiller ham for det meste som en warrior med boble og heal, og liker det. siden warriors er en ødelagt klasse om dagen, lurer jeg på om jeg skulle dra pallyen opp til 70 og specce ham retri. jeg hører fra mange steder at pallys kan gjøre skade, temmelig brutal skade sådan, men hvordan? jeg har også teamet opp med et par såkalte "dps pallys" men de har ikke gjort annet en å gi meg tvilen tilbake. warrioren min har 36.5% critt og 6.3%hit, 31\30 2h flurry build og jeg spiser opp alle jeg har kommet opp i mot av dps paladins i pve. hva får dere til å bli VIRKELIG gode?

8948082[/snapback]

Vi kan gjøre skade, problemet er alle fordommene som sier at vi ikke kan gjøre det, og sånn sett er det bare i pvp vi "får lov til" å gjøre det.

Kort og godt går det ut på å specce minst 41 poeng i retribution, banke inn en masse crit og strength/AP-gear, og bruke Seal of Command/Blood (avhengig av om det er henholdsvis pvp eller pve).

Lenke til kommentar
siden warriors er en ødelagt klasse om dagen, lurer jeg på om jeg skulle dra pallyen opp til 70 og specce ham retri.

warrioren min har 36.5% critt og 6.3%hit, 31\30 2h flurry build og jeg spiser opp alle jeg har kommet opp i mot av dps paladins i pve.

8948082[/snapback]

Hvor kommer "ødelagt"-delen inn? Warriors er absolutt ikke ødelagt, verken i PvP eller PvE.

Lenke til kommentar

Bruker selv nesten utelukkende blått gear, men har ofte klart å slå shadowpriester i fullt shadowweave i instancer som heroic Mechanar, (Lite melee-vennlig instance) samt å ligge usle 2-3 bak fullt epic geara mager og warlocker.

8946157[/snapback]

Hvis du slo en spriest/lock/mage på dps så må de ha vært afk gjennom hele instancen.

Jeg har groupa med dpsadins i både normal og heroic mode instances, tilogmed retridins med en god del epics, og det er ikke nubbsjans at en retridin gjør den samme skaden som meg eller en mage/lock/rogue/hunter gjør med bedre gear.

Lenke til kommentar

8946157[/snapback]

Hvis du slo en spriest/lock/mage på dps så må de ha vært afk gjennom hele instancen.

Jeg har groupa med dpsadins i både normal og heroic mode instances, tilogmed retridins med en god del epics, og det er ikke nubbsjans at en retridin gjør den samme skaden som meg eller en mage/lock/rogue/hunter gjør med bedre gear.

8948844[/snapback]

Typisk svadasvar jeg får hver gang jeg snakker om dps'en min.

Du vet ingenting om hvem som var afk eller ikke, så hold fordommene dine for deg selv.

Lenke til kommentar
Kombat-kaare : har du en link til armory ? skulle gjerne sett det imba blå retri gearet ditt :)

8949069[/snapback]

Søk på Valorian, realmen er Kor'Gall.

Ikke sikkert jeg har på riktig gear akkurat her og nå, pleier å bytte veldig ofte mellom pve ret, pvp ret, tank, pve healing og pvp healing gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...