Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du mener slik som warrior og rogue, som blir nerfet hver patch? Til og med enrage er vist for imba for suppegjøkene hos blizzard.

5196617[/snapback]

Vær snill å sammenlign Paladins måter å dps'e på med en Warrior/Rogue.

Warrior presser på mortal strike knappen, og det skjer damage.

Rogue presser på Sinister Knappen, og det skjer dmg.

Paladin presser på SoC knappen og...venter på at noe skal skje som i noen tilifeller ikke skjer.

Ja jeg ser helt klart at warriors og rogues er i samme bås.

/You fail

Lenke til kommentar
Du mener slik som warrior og rogue, som blir nerfet hver patch? Til og med enrage er vist for imba for suppegjøkene hos blizzard.

5196617[/snapback]

Vær snill å sammenlign Paladins måter å dps'e på med en Warrior/Rogue.

Warrior presser på mortal strike knappen, og det skjer damage.

Rogue presser på Sinister Knappen, og det skjer dmg.

Paladin presser på SoC knappen og...venter på at noe skal skje som i noen tilifeller ikke skjer.

Ja jeg ser helt klart at warriors og rogues er i samme bås.

/You fail

5197022[/snapback]

Greit nok at kansje paladin melee damage er tilfeldig slik som shaman, men nå får dere mer DPS, mens warrior og rogue DPS har blitt nerfet jevnt hver patch siden release. Hva hjelper det meg at det kommer damage når jeg trykker MS (om jeg har rage nok, og om slaget ikke misser eller parryet eller noe lignende), når jeg uansett blir grisebanket av huntere, warlocker, paladiner, mager, prester og shamaner. Vent litt.. med halvert effekt av enrage, blir jeg sikkert banket av roguer også fra 1.9..

Og ikke kom med "warrior med en skog healere er imba", det er ikke slik det fungerer for de fleste vet du.

Lenke til kommentar

Paladins trykker på heale knappen og blir healet, warrior/rogue trykker på h.... nei vent, de har ikke healing.

Paladins trykker på tåle alt knappen og tåler alt, warriors trykker på samme knapp, faen, tåler nesten alt, men 30min cooldown...

Paladins trykker på sin ranged execute, warrior/rogue skyter 1 skudd med buen, "70dmg"....

Point is?

edit: Var meningen å quote Keylar :D

Endret av GodSlayer
Lenke til kommentar
Paladins trykker på heale knappen og blir healet, warrior/rogue trykker på h.... nei vent, de har ikke healing.

Paladins trykker på tåle alt knappen og tåler alt, warriors trykker på samme knapp, faen, tåler nesten alt, men 30min cooldown...

Paladins trykker på sin ranged execute, warrior/rogue skyter 1 skudd med buen, "70dmg"....

Point is?

5198984[/snapback]

Please ikke si noe mere, du dummer deg bare ut :no:

Lenke til kommentar

Point is?

5198984[/snapback]

du driter deg ut

Lenke til kommentar

Point is?

5198984[/snapback]

Kunne ikke vært mer enig :thumbup:

Lenke til kommentar

Point is?

edit: Var meningen å quote Keylar

Kunne ikke vært mer enig 

En warrior executer lett en mob i vanlig melee. Det er svært sjelden at mobben klarer å flykte fra en meele execute. Range execute er bare nyttig når warrioren holder på med en annen mob....da kan palaen execute den løpende mobben.

Uansett så spiller jeg sammen med en pala venn...er warrior selv..Og vi wiper ofte pga hans ekstremt trege healing..samt at han konstant blir hindret i å heale fordi mobs slår på ham.

Patch eller ikke patch...warrior ruler i utgitt skade sammenlignet med en pala any day!

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Warriors som har en anelse peiling på hva de driver med skifter stance, intercepter og Executer... krever vel ett trykk og to mer, men så er jo også begge disse to abilitiene hauger og lass mer anvennelige en Hammer of Wrath uansett..

Folk som mener denne har rokket ved balansen til paladins har ikke skjønt hva det handler om. Hovedgreia er å faktisk få HK for en kamp som allerede er vunnet... Brukbarheten utenom det er ikke det helt store...

Lenke til kommentar
suppegjøkene hos blizzard.

5196617[/snapback]

der sa du det... 1.9 var mitt siste håp for paladin klassen, og når idiotene ikke engang gidder å prøve å forbedre oss så gir jeg opp. (de hadde det vel for travelt med å ordne andre ting i den store patchen)

5197423[/snapback]

Slutt å whine.

Det eneste du gjør er å whine over hvor "dårlig" Paladin er.

Jeg kjenner et par IRL som spiller Paladin, og de har aldri whinet om buff eller "ner shaman".

Jeg hører stadig om melee crit + seal crit comboer på mange tusen dmg.

Jeg møter også ofte pallys rundt omkring som gjør brutal dmg. Nå har dere i tillegg fått en Execute ability, Hammer of Wrath:

Hurls a hammer that strikes an enemy for 504 to 556 Holy damage. Only usable on enemies that have 20% or less health.

Det der er en Shaman Shock med 30 yard range. Jeg hører også at den saken der kan critte på 1300 + dmg.

En shaman shock på lvl 60 critter på 700-800 dmg.

Lær heller å spille klassen din som den skal spilles og slutt med whininga.

Lenke til kommentar
Men FAEN! De nerfer SoC

5200205[/snapback]

ja enig, men håper Seal of command buggen blir fikset og, lei at den skjer... hater å måtte logge av å på...

5200278[/snapback]

Hvilken SoC-bug snakker du om? Jeg har aldri hatt noen problemer med SoC...

5200320[/snapback]

Det har vært masse problem med den! Skjer ganske ofte at det står "not ready yeat"

Uannsett så skal det bli morro når den nya patchen kommer. Håper bare Blizz får fart i ræva nå å legger opp en talent calculator på hjemmesidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...