Falcon1975 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei Er Firefox så fantastisk som folk sier, er Opera virkelig kjappest og er det bare uvitende folk som bruker explorer..... Hva slags nettleser bruker dere, og hvorfor er den best... mvh -Falc- Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Firefox. Liten, strippet, ikke alt mulig dilldal man aldri får bruk for. Trenger man noe finnes det nesten alltid en extension. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Brukte explorer før men har byttet til Firefox nå, og utrolig hvor mye bedre Firefox er. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Firefox er det beste som har skjedd meg. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Bruker opera selv, men det er jo bare en smakssak. Last ned de alternativene og prøv litt. Se hvem som passer best for deg. For meg er det mouse gestures i Opera som er avgjørende. Synes f.eks det er veldig behagelig at ved å holde inne høyre knapp for så å trykke på venstre går man bakover, og motsatt med fremmover. Er så glad i det at jeg gjerne skulle sett det ble lagt inn i windows og ikke bare i Opera. Men som sagt, det er en smakssak. Det eneste de fleste er enige om er at IE ikke er det beste alternativet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Firefox er min favoritt også. Etter et par modifikasjoner synes jeg den er minst like rask som opera... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Feilpostet. http://forum.hardware.no/index.php?showforum=26 Finnes også flere lignende tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg