blablah745 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er det noen her som husker å ha lest på ItAvisen at hvis du ikke har fått ADSL-tilbud innen 2006 så kan du klage til regjeringen??? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er det noen her som husker å ha lest på ItAvisen at hvis du ikke har fått ADSL-tilbud innen 2006 så kan du klage til regjeringen??? Neppe, det var snakk om at alle skulle ha BB men det ble vel ikke vedtatt og ingen får meg til og tro at det noensinne blir annet enn løst prat da prislappen på disse ideene er enorm. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Husker at det ble nevnt noe om at det skulle være en målsetning at alle skal ha tilgang til bredbånd innen noen år. Men hvem som skal betale for dette er jo helt i det blå.. ville ikke akkurat hatt for store forhåpninger . Lenke til kommentar
blablah745 Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg og tror at jeg har lest noe sånt,men er ikke helt sikker...kan vær det er jeg som "vimser" Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Dette ligger nok noe i det blå, at ADSL skal bli utbygd helt og holdent innen ett par år, ser jeg som totalt urealistisk. Skal telenor gjøre det ? De trenerer jo så lenge de kan, er mye mer penger å tjene på at folk sitter på ISDN/Modem enn ADSL, pluss at de i større byer sikkert må oppgradere til ADSL2 grunnet konkuranse fra andre aktører. Tror du heller får satse på å få nok mange som går på samme sentralen som deg til å sende inn søknad om å få bygd ut ADSL. Ops : Denne søknaden må gå til samme ISP, f.eks telenor/bluecom eller lignende, nytter ikke om det går ut 30 søknader til 10 forskjellige ISP'er Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Skal telenor gjøre det ? De trenerer jo så lenge de kan, er mye mer penger å tjene på at folk sitter på ISDN/Modem enn ADSL Det tror jeg du vil slite med og begrunne med fakta, Telenor har en enorm utbyggingstakt for tiden, de har byggd ut hundrevis av sentraler siste år. Lenke til kommentar
trost i taklampa Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Det tror jeg du vil slite med og begrunne med fakta, Telenor har en enorm utbyggingstakt for tiden, de har byggd ut hundrevis av sentraler siste år. Ja, og de gjør det enklere for andre aktører og henge seg på også. Hadde det ikke vært for at nettopp Telenor bygde ut senralene der jeg bor ville jeg garantert ikke hatt ADSL fra Bluecom nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå