Gulliksen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Jeg blir nesten gal. Meldingslyden på på telefonen er jo helt forferdelig! Jeg vet åssen jeg bytter lyden men jeg har ingen lyder jeg kan bytte den ut med. Noen som vet om noen sider jeg kan finne slikt ? Og det spørsmål til. Vet det bare er plass til 100 meldinger i innboksen, men jeg leste et sted at det var mulig å åpne for å bruke minnekortet til å lagre meldingene på. Hvordan gjøres dette isåfall ? Endret 15. februar 2005 av Gulliksen Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Du kan kopiere meldinger til arkivet, der er det plass til tusenvis Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Takk skal du ha molna Ingen som vet noe om meldingslyden? Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Du skal kunne endre på den under Ringelyder->Fler melodier Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Du skal kunne endre på den under Ringelyder->Fler melodier Ja som sagt så vet jeg hvordan jeg endrer meldingstone. Men det jeg er ute etter er toner som jeg bruke. Lenke til kommentar
zenior Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Du kan bruke hvem som helst lyd, ringetone etc. som meldingstone... Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Var ikke det som var hele poenget, det jeg lrte på var om det er noen som vet om et sted hvor jeg kan finne disse tonene på nettet for å laste de inn på min telefon? Lenke til kommentar
zenior Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Lag de selv.... bruk lydinnspilling, last ned MP3, kopier fra CD, kun fantasien setter stopp. Skaff deg en konverter, f.eks. Nokia sin, last ned sox_gui, pluss et redigeringsprogram for mp3 så er du igang.... mye dårlig og dyrt på nett...lag sjøl.. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Mine meldingstoner, hvis du er interessert... Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 tusen takk cartman, det var akkurat det jeg trengte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå