t0g Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg skal vurdere å selge pcen min. (vil ha Shuttle:P) Og har et par stk som er interesert(om det er sånn det skrives) men, jeg har ikke peil på hvor mye jeg burde ta for den. Har vel gitt rundt 12000 til sammen for alt. jaja. hadde ihvertfall vært kos med noen som kunne gitt meg noen tips. Det som er inni pcen er : [hovedkort] : MSI 875p Neo-FISR(la med link tilfelle noen ville kikke litt nærmere) http://www.msi.com.tw/program/produ...ail.php?UID=554 [Cpu] : Intel Pentium 4 3.00ghz(clocka den litt ) [Ram] : bare 512 men vurdere en 512 til før salg [skjermkort] : gainward Geforce titan 4800se [Harddisk] 400gb. 1 : 80gb. 1 : 200gb og 1 : 160gb [kabinett] : Thermaltake Xaser III aluminum edition eller no. (det er noe styling i den og. men det ser jeg ikke på som noe ekstra på prisen) Resten av hardware er sånn halvveis standard. Cd brenner osv. har ikke kjøpt meg Dvd brenner enda. Kommer ikke til å selge mus, tastatur og skjerm. Hadde vært fett å høre hva dere syns. Btw : Nesten all hardware er rundt et halvtår gammel. (Ihvertfall da jeg kjøpte det.) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Selv om du er ny burde du merket deg annonseringen i toppen av denne kategorien Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi. Døme: Selge-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år Selge-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD Selge-PC: Dell P4 2.4GHz 3 år gammel Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc eller deler! Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den. Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Endret 15. februar 2005 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg