Zafar Iqbal Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 På søndag fjernet jeg en forum kategori i forumet på siden min. Kategorien het privat og var skjult for vanlige brukerer. Når jeg forsøkte å slette kategorien vil den flytte trådene/postene til et av de andre eksisterende kategoriene. For å ungå det gikk jeg inn i forum kategorien jeg ville slette og manuelt slettet de 4-5 "Trådene" som var postet der. Avsluttnings vis slettet jeg kategorien. Det er sikkert en enklerer måte å gjøre dette på. Men problemet mitt er feilen jeg får se link nedenfor. Får nå denne feilmeldingen: http://www.onlinehjelp.com/forum/index.php?showtopic=110 Alt annet ser ut til å fungerer. Får logget på som bruker som admin, kommer inn i "Admin kp" og alle postene på forumet utenom de jeg slettet ligger i tabellene i mysql databasen. Har dessverre ikke vært smart nok til å ta en Bacup av forumet. Håper noen kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 *flyttes til rett sted* MySQL har tullet til tabellene dine og du må reparere det, kan nok ordnes med SQL spørringen "repair table ippbe_posts" Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) hei takk forum admin Men jeg må kansje ha dette inn med tskje. Får denne feilen i tabellen "posts" Can't open file: 'ippbe_posts.MYI'. (errno: 145) Feil SQL-spørring : SHOW KEYS FROM `ippbe_posts` MySQL sa: #1016 - Can't open file: 'ippbe_posts.MYI'. (errno: 145) Prøver jeg å kjøre spørringen din får jeg feilen: Feil SQL-spørring : "repair table ippbe_posts" MySQL sa: #1064 - You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '"repair table ippbe_posts"' at line 1 Min feil skrev det litt feil, fikk fiksa det nå. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takke for hjelpen. HW ruuuuuler:) Endret 15. februar 2005 av Zafar Iqbal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå