Ostepølsa Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) OK, nå har jeg fått meg en ny BIOS. Men den booter bare med 1 RAMbrikke i borteste slot, og den finner ikke tastatur, har prøvd med både USB og PS/2 edit: finner tastatur nå Endret 12. august 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 opplevde akkurat det samme når jeg ekperimenterte med klokking... er vel enten CPU eller RAM som ikke holder følge.... klokk ned litt eller øk spenning litt (om du har temp under kontroll)... Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Bør kjøle pastan være ikke ledene? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Midlertidig svar fra DFI suport: " Vi har registrert flere brukere som melder om problemer med 7800 i SLi og vi sjekker saken" Dette sånn någenlunde oversatt til norsk. men det er klart at de har fått tilbakemeldinger fra flere og de ba også om nøyaktige spesifikasjoner på alle komponentene jeg har prøvd og om disse fungerte på andre hk merker. Dette har jeg nå oversendt, så får vi håpe de finner ut av dette . Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 nå er mitt dfi kort oppe og kjøre; men tastaturet og musa er helt på villspor; jeg kan ikke skrive tall; har omvendt capslock; ie åpner nytt vindu for hver link jeg trykker på og musa merker alt når man trykker på en side; samme med mapper; kan ikke åpne en og en mappe: noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har noen erfaring med å sette på en passiv kjøler på chipsettet/skru av viften på den som følger med? Min bråker som et &%$£@§. Den lager mer lyd enn noe annet i kabinettet, og det plager meg enormt (har vannkjøling). Veldig synd at det ikke er plass til å montere noen vannblokk på chipsettet, pga. skjermkortet... Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har noen erfaring med å sette på en passiv kjøler på chipsettet/skru av viften på den som følger med? Min bråker som et &%$£@§. Den lager mer lyd enn noe annet i kabinettet, og det plager meg enormt (har vannkjøling).Veldig synd at det ikke er plass til å montere noen vannblokk på chipsettet, pga. skjermkortet Hvilket skjermkort har du? Bruk av passiv kjøleribbe er ikke anbefalt med mindre den er av typen ArcticOC har laget! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Nå er jeg jævlig drittlei dette forbanna DFI kortet. Tror det blir Asus A8N-SLI premium her nå. Musa var totalt idiot, så jeg flashet til 6.23 BIOS'en, og da måtte jeg plutselig aktivere windows! og det er ikke så lett når verken tastatur eller mus funker! Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 jeg nekter å tro at dette kortet er så bra som folk skal ha det til :=) hoho. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 jeg nekter å tro at dette kortet er så bra som folk skal ha det til :=) hoho. Joda kortet er bra,men har en misstanke om at biosene til kortet ikke er like bra Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Vel, det er sant, Snekker'n biosene.. er ikke så bra som de hørest ut som. hehe Også er det mange beta bioser da, å han skal passe seg fordi. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Fant et "vidundermiddel" for å polere metall.. heter autosol og selges i alle bilrekvisita butikker Polerte kjøleren til un0kai i samme slengen Endret 12. august 2005 av ArcticOC Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Fant et "vidundremiddel" for å polere metall.. heter autosol og selges i alle bilrekvisita butikker Polerte kjøleren til un0kai i samme slengen Fant et "vidundremiddel" for å polere metall.. heter autosol og selges i alle bilrekvisita butikker Jepp,gammel kjent sak for oss som har polert litt på gamle biler med mye metall/chromedeler Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har noen erfaring med å sette på en passiv kjøler på chipsettet/skru av viften på den som følger med? Min bråker som et &%$£@§. Den lager mer lyd enn noe annet i kabinettet, og det plager meg enormt (har vannkjøling).Veldig synd at det ikke er plass til å montere noen vannblokk på chipsettet, pga. skjermkortet Hvilket skjermkort har du? Bruk av passiv kjøleribbe er ikke anbefalt med mindre den er av typen ArcticOC har laget! går da greit å montere ei blokk på chip-settet bare å sette skjermkortet i andre sporet det gir minimalt med ytelses-tap... jeg lever da i alle fall godt med det... Lenke til kommentar
Mr. Nibble Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Har noen erfaring med å sette på en passiv kjøler på chipsettet/skru av viften på den som følger med? Min bråker som et &%$£@§. Den lager mer lyd enn noe annet i kabinettet, og det plager meg enormt (har vannkjøling).Veldig synd at det ikke er plass til å montere noen vannblokk på chipsettet, pga. skjermkortet... Jeg får vel nevne det igjen. Denne blokka passer: http://www.psdata.no/ps.asp?it=108482&mlevel=070400 Men du har rett i at det ikke er mange som passer på chipsettet. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Sette kortet i det andre sporet... Der sa du noe :!: Har egentlig ikke tenkt over at jeg hadde to spor. Kjøleren jeg har er denne. Er litt usikker på om det kommer til å gå, selv om jeg bytter spor. Og når du sier "minimalt med ytelsestap", hvor mye snakker vi da? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Litt av testutstyret Endret 12. august 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
amarios Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Litt av testutstyret [bilde] Holy shit! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) Kult! Hva er den derre DDR boster greia fra OCZ? Er det PC3500 som er maks ram hastighet på DFI Nf4 Sli kortene? Endret 12. august 2005 av Heineoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå