Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil også ha denne tråden i "mine innlegg".

 

Jeg sitter nå med et ganske kjipt hovedkort mra MSI med ATi RS480 brikkesett. (Socket 939, PCIe, integrert grafikk, overklokkingssperret ++) og vil gjerne følge med her for å se hva jeg går glipp av og evt. kjøpe et slikt når jeg får råd til det + et skjermkort.

Lenke til kommentar
Luft om ønskelig

ArticOC: Jeg har sett at du anbefaler DFI NF4 på det varmeste ,men hva er din kommentar til alle som har fått sine kort ødelagt på XS? Det kortet finnes jo ikke holdbart ,men det er lite som DFI har laget som er det ;)

Vel, folk på xtremesystems er vel ikke helt som andre ;)

 

Jeg har hærjet tulling med mitt kort og det fungerer bare bedre og bedre for meg etterhvert som jeg har lært det bedre å kjenne.

 

Skulle omså anbefalt det til min egen mor :thumbup:

Lenke til kommentar

Fet kjøler! Men hadde det ikke vært en idé å frese ut kanaler direkte på kjøleren og feste plexi og nipler direkte på? Mener, istedenfor å feste en vannblokk på og få enda mer metall mellom vannet og varmen. Du mister muligheten til å kjøle med luft, men vannkjølingen vil jo bli mye bedre.

Lenke til kommentar
Fet kjøler! Men hadde det ikke vært en idé å frese ut kanaler direkte på kjøleren og feste plexi og nipler direkte på? Mener, istedenfor å feste en vannblokk på og få enda mer metall mellom vannet og varmen. Du mister muligheten til å kjøle med luft, men vannkjølingen vil jo bli mye bedre.

Joda, men så var det tilgang på CNC-styrt fresebenk :(

 

Programerte slike maskiner før og har bra erfaring, men i Tromsø finner jeg ikke noen som vil låne meg slikt

Lenke til kommentar

Endelig fått meg en til speedpremium brikke! :D (Håper den klokker like bra som den andre!)

Eneste minuset er jeg ikke har nok kjøleribber til begge, så jeg kjører uten.

Har iallefall 2stk 80mm vifter som kjøler de ned. Må bare finne en lur måte å få dem til å holde seg på plass. (Noen tips?)

Akkurat nå fungerer viftene som aircondition, står oppå kabinettet :p Er så siiiinnsyyykt varmt her, 26 grader ute nå!

Endret av amarios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...