Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken kjøler er det dere snakker om? Send meg en link fra de utenlandske leverandørene.

 

hva skal man med vannblokk? Forklar.

Se pm for svar.

 

Den kjøle blokka vi prater om, er beregnet på vannavkjøling for northbridgen på hovedkortet. pga den sparsommelige plassen mellom nb og pci-e spor 1 må vi ha en nb blokk med lavest mulig profil, for at den i det hele tatt skal passe.

 

Furyfax; Mail til Netshop sendt!

Endret av skyline
Lenke til kommentar

Holder på med burn inn på den ene speedpremium brikken min. kjører 279mhz [email protected], hittils uten feil i memtest. (120passes i test nr5) :thumbup:

 

skal teste å styre en del med den, blir å oppdatere posten utover kvelden med resultater :yes:

 

edit: har nå kjørt over 350passes uten feil, regner med å kjøre en gooood del timer før burn in er ferdig. men meget ok hastighet før! har bestilt meg en til brikke (håper den er like bra) :hmm:

 

edit2: har gått ca 6 timer nå og 740 passes, legger meg nå og lar pc'n "memteste" videre... regner med den er stabil på denne hastigheten :p

 

edit3: :p heh.....var visst ikke 279mhz likevell.:dontgetit: brukte memtest86+ 1.51 og den viste ikke rett hastighet... tror heller det var ca 260-265mhz....jojo....greit nok

Endret av amarios
Lenke til kommentar

Har laget meg en vann kjøle blokk til chipsettet, men begynner å lure på om den er litt i det tyngste laget den veier 290g med nippler og alt er det litt mye? :hmm:

 

Bør jeg vurdere å kutte ned på den. den veier jo nesten dobbelt så mye som den blokka som det er snakk om lenger oppe i tråden

 

blokka består av en kobber klosse på 50x50x15

Lenke til kommentar
Har laget meg en vann kjøle blokk til chipsettet, men begynner å lure på om den er litt i det tyngste laget den veier 290g med nippler og alt er det litt mye? :hmm:

 

Bør jeg vurdere å kutte ned på den. den veier jo nesten dobbelt så mye som den blokka som det er snakk om lenger oppe i tråden

 

blokka består av en kobber klosse på 50x50x15

Bare du fester den skikkelig går det bra.

Lenke til kommentar

Hei, har ett Lanparty UT NF4 Ultra-D hovedkort og en Plextor DVD-brenner PX-712SA Problemet mitt er at jeg får ikke brent noe som helst (den leser både DVD-er og cd-er) men, skal jeg brenne, så henger hele maskina seg. CPU bruken går i 100% load og alt bare henger seg opp.

Den står på S-Ata. Hva kan være feil ? Har prøvd å installere både plextools og brennerprogramvaren som lå ved cd-brenneren, uten at det hjalp i det hele tatt.

 

Jeg kjører winXP med service pack 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...