un0kai Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 furyfax: 510-1 eller -3 burde funke greit.. beste måten å finne en god bios er å prøve seg frem... Ligger linker til biossamlinger i første post i denne tråden... Jiraya-Senin: Du mener du stopper på 3leds som lyser? mest sannsynlig minnefeil... Ta ut brikkene, sett en i øverste orange slot, reset cmos og start på nytt... Lenke til kommentar
snufft Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) Hvordan er enkleste måte å oppgradere bios på disse kortene? edit: en liten ting til, skal ikke memtest86 følge med i biosen på disse kortene? finner det ikke hos meg. Endret 8. juni 2005 av snufft Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 du må ha en nyere bios for at memtest skal være enabled... Forøvrig så synes jeg ikke at det skal være for mye å forlange at folk iallefall leser de 5siste sidene i tråden før de spør om ting.. oppdatering av bios har jeg forklart for en liten stund siden... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 DFI nf4 Ultra-D og 3000+ Venice ligger på posthuset, valgte å ikke hente det i dag da jeg skal ha muntlig eksamen i morgen Lenke til kommentar
amarios Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 un0kai: hvilken bios bruker du? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) un0kai.. du som er mye innom XS og sånne steder.. hva kan jeg forvente av timings og hastigheter med 4 * 512MB (2GB) OCZ VX4000? Har 4 sånne liggende på posten EDIT: jeg har en venice 3000+ Endret 8. juni 2005 av ArcticOC Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er ikke sikkert minnekontrolleren i cpu'en din klarer mer enn 200 htt med 4 brikker articoc. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Det er ikke sikkert minnekontrolleren i cpu'en din klarer mer enn 200 htt med 4 brikker articoc. Kjørte 240@ 2 2 2 8 2T med 4speed premium BH5 en periode Blir gøy å se hva jeg klarer med de nye brikkene, skal fa*n ikke kjøpe mer RAM på en stund nå nei.. holde seg til det man har.. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) *SLETT* LESTE litt feil eg! Endret 8. juni 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
sjoko Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Noen som har opplevd at nvidia nettverksuttaket slutter å fungere etter installasjon av forceware? Blir nesten gal snart!! Lenke til kommentar
smy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) 510-3 virker best her skal legg inne 520-2 modd sak kjøre nå 4*256 bh5 skal fix meg 2*512 4*brikker drep ytsel (klare 244 2.2.2.5 på 3.2vdimme) [skal kjøre 2 og 2 så klare jeg 270-280 ca har kunne test 2 av på gigabyte kort] klare 3.0ghz på fxen min på luft på dfi er kjemp fornøyd kjøre 2.87-2.9ghz til normal Endret 8. juni 2005 av lordsmygen Lenke til kommentar
whom Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 510-3 virker best herskal legg inne 520-2 modd sak kjøre nå 4*256 bh5 skal fix meg 2*512 4briker drep ytsel klare 3.0ghz på fxen min på luft på dfi er kjemp fornøyd kjøre 2.87-2.9ghz til normal Og hvilken ram har du? Kommer jo ut nye hele tiden, men hvilken blir regnet som den beste til BH-5 på dette tidspungt? Lenke til kommentar
smy Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 (endret) har 2*256 bh5 corsair xms 3500 og 2*256 ocz 3200 le (bh6) får ikke tccd settene til virker så best bh5 er vel noen gammle kankje du heldig å får et bra twimos sp sett Endret 8. juni 2005 av lordsmygen Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 amarios: 510-2 ArcticOC: sorry mac, ingen anelse, lykke til med eksperimentet , men jeg skulle tro at den klarer mer enn 200mhz dog.. har sett noen som har hatt over 240 ,med twinmos bh-utt, 316 skal forøvrig være den beste biosen til 4xdimm har jeg lest.. alle xxx-2 bioser er jo basert på ramtabellene til denne men jeg vet ikke om støtten for 4brikker er like bra? lordsmygen: 520-2 har jeg ikke hørt om, har du en link? Forøvrig så skal det veldig mye til for at jeg skal klage på rettskriving og syntax, men når semantikken i innleggene dine forsvinner helt så må jeg bare be deg om å prøve å skrive litt mer forståelig Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) amarios: 510-2 ArcticOC: sorry mac, ingen anelse, lykke til med eksperimentet , men jeg skulle tro at den klarer mer enn 200mhz dog.. har sett noen som har hatt over 240 ,med twinmos bh-utt, 316 skal forøvrig være den beste biosen til 4xdimm har jeg lest.. alle xxx-2 bioser er jo basert på ramtabellene til denne men jeg vet ikke om støtten for 4brikker er like bra? Vi får se, det jeg er mest spent på er hvor høyt det lar seg klokke med 1T Kommer med resultater når brikkene er godt testet Hvordan ville du kjørt burn-in på brikkene? speed og volt o.l Endret 9. juni 2005 av ArcticOC Lenke til kommentar
snufft Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) du må ha en nyere bios for at memtest skal være enabled... Forøvrig så synes jeg ikke at det skal være for mye å forlange at folk iallefall leser de 5siste sidene i tråden før de spør om ting.. oppdatering av bios har jeg forklart for en liten stund siden... Beklager men viste ikke at du hadde svart på det for 5 sider siden, og jeg orket ikke å lese gjennom 47 sider. Men siden hele oppstarten min er dekket av et enormt reklameskilt for dfi så lurte jeg på om alt+f2 måten fungerte. Skal lete bakover til jeg finner post'en din nå. edit: fant den:) skal prøve det så fort jeg får systemet stabilt. takk for hjelpen. Endret 9. juni 2005 av snufft Lenke til kommentar
sjoko Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Noen som har opplevd at nvidia nettverksuttaket slutter å fungere etter installasjon av forceware? Blir nesten gal snart!! Ingen som har vært bort i dette? Lenke til kommentar
smy Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 burin er bare får bh5 egenlig du kjøre test 5 i memtesten sak i par dag helst en uke Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Henta kortet i dag Fikk og en uke 17 "venice" Her ligger bilde av hk og cpu (ser hele steppingen) http://www.home.no/datamods/DFI%20&%20Venice/ Gleder meg sykt nå til jeg får det opp, men må få socket a blokka til å passe her først Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Vi får se, det jeg er mest spent på er hvor høyt det lar seg klokke med 1T Kommer med resultater når brikkene er godt testet Hvordan ville du kjørt burn-in på brikkene? speed og volt o.l Jeg pleier å bruke 3.2v og finne det punktet hvor jeg får et par feil i test 5, for så å la det stå noen dager snufft: mente ikke at du skulle lese alle sidene, men at man gjerne leser et par sider tilbake før man svarer på en tråd slik at man ikke stiller spørsmål som nettopp er besvart synes jeg er greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå