Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Jeg bruker 414-2 siden den gir meg best resultater, men det betyr ikke at den passer best til ditt oppsett...

Har du TCCD minne somdu kjører høyt, dvs 290++ med denne biosen ?

Kjører pcen på 295x9 selvmed minnet synkront. Er det da 414-2 som skal brukes ?

Har sett 414-1/2/3, vet ikkje hvilken som er best eg!

Eg har 2x512 TCCS som kjører på 295MHz 2,5-4-3-8, tips please!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Akkuratt satt opp mitt system nå med DFI. alt fungerer glimrende og er strålende fornøyd sålangt, selvom det dukker opp noen spørsmål innimellom :)

 

 

Spørsmål:

I front på stacker kabinettet er det utgang for lyd som jeg hadde planer om å plugge headsettet mitt i, men ettersom jeg bruker et audigity 2 kort vet jeg ikke helt hvor jeg skal plugge den kabelen fra fronten på kabinettet hen.

 

Noen som kan svare på dette lille enkle spørsmålet mitt? :)

 

Hilsen TempO

Dette lurer jeg også på :)

 

Har Audigy 1 jeg da :)

 

Men skal ikke den kabelen ned i hovedkortet et sted da?

Har akkuratt byggd dfi system jeg også :)

Noen som har noen tanker rundt dette..?

 

un0kai...du kan vel si noe! :)

Lenke til kommentar

Kan vel være en fordel å plugge den i lydkortet og bare disable on-board lydkort ?

 

(Hvis jeg ikke er helt på jordet)

 

EDIT : Men, "need backup", skjønner ikke hvorfor systemet henger seg når jeg klokker til 240 der hvor den skal loade Bios : Save

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Nytt spørsmål:

 

Nokon som har testa om valg av nettverkskontroller har noko å seie for chipsettemperaturen eller den generelle systemytelsen?

(Vil Marvell kontrollern avlaste chipsettet i forhold til den innebygde kontrollern? og vil evnt. den innebygde brannmuren gi bedre windows ytelse enn ved å bruke windows brannmuren, eller gi større varmeutvikling for chipsettet?)

Lenke til kommentar

nå har ikke jeg lest gjennom hele denne tråden men..

 

jeg lurer på en ting : På bildet av kortet kan man se 8x sata kontakter

 

4 av disse vil jeg anta er RAID ,men er det mulig å benytte disse som vanlig disk kontroller??

 

på mitt DFI lanparty nforce2 så kunne jeg ikke bruke RAIDen til enkelt hardisker :ermm:

Lenke til kommentar

kan vel ha raid på 1-4 eller 5-8.... dvs en hvilken som helst konfigurasjon innen samme kontroller...

 

jeg bruker raid på 1-2 og vanlig på 3... fungerer greit det... (med unntak av at jeg faktisk ikke er i stand til å boote uten at CD'n min står i!!) ( av en eller annen syk grunn)

Lenke til kommentar
Har akkurat installert DFI NF4 DR og nå vil den idiotiske XP'en registreres på nytt, men nei: det var jo selvfølgelig ikke så enkelt. Må nok kontakte Microsoft i Morgen...

Velkommen i klubben, har hatt samme problemet. Ja faktisk så fikk jeg den beskjeden med ca en ukes mellomrom og måtte selvfølgelig kontakte dem hver gang. nå har den imidlertid oppført seg de siste tre ukene så en får se om det holder .

Lenke til kommentar
Har akkurat installert DFI NF4 DR og nå vil den idiotiske XP'en registreres på nytt, men nei: det var jo selvfølgelig ikke så enkelt. Må nok kontakte Microsoft i Morgen...

Velkommen i klubben, har hatt samme problemet. Ja faktisk så fikk jeg den beskjeden med ca en ukes mellomrom og måtte selvfølgelig kontakte dem hver gang. nå har den imidlertid oppført seg de siste tre ukene så en får se om det holder .

Selvfølgelig gikk det OK etter ca. 10-15 minutter på tråden og det blir vel ikke gratis.

 

Jævla Massivesoft! -gi dem markedsmakt og kontroll, og de belønner deg med restriksjoner og kontroll i alle tarmer og celler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...