Furyfax Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Eg vett heller ikkje ka den øverste er til på bildet du posta. articOC, det er litt for mye å kreve at folk leser gjennom over 30 sider.. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Har titta litt gjennom tråden etter det ja =) Men selvom dere sier "dytt i alle strømkontakter der det går an" så, kan det fortsatt hende at f.eks. det ene er et uttak til ekstra sata strøm adaptere? Men dette er altså da ekstra strøm til hk'et? Begge 2 ? Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har titta litt gjennom tråden etter det ja =)Men selvom dere sier "dytt i alle strømkontakter der det går an" så, kan det fortsatt hende at f.eks. det ene er et uttak til ekstra sata strøm adaptere? Men dette er altså da ekstra strøm til hk'et? Begge 2 ? I følge manualen så skal begge plugges i ja. Så det er nok strøm ja. Jeg plugget ikke i noen første gang, og da funket ikke musa. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Har titta litt gjennom tråden etter det ja =)Men selvom dere sier "dytt i alle strømkontakter der det går an" så, kan det fortsatt hende at f.eks. det ene er et uttak til ekstra sata strøm adaptere? Men dette er altså da ekstra strøm til hk'et? Begge 2 ? Så absolutt Den "floppy"kontakten er for å gi skjermkortene extra strøm og den store molexen er for å gi northbrigde m.m extra strøm.. De mange extra strømtilkoblingene er noe av det som gjør DFI kortet så vanvittig bra til overklokking. Flere kontakter = mer strøm fra PSU Til de som måtte lure på andre ting om kortet, hvorfor ikke bare laste ned hele manualen på DFI sine sider? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Been there, done that. Printet ut og satt i en fin perm, 145 sider eller noe Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Been there, done that.Printet ut og satt i en fin perm, 145 sider eller noe Me 2, kjekt å printe ut på jobben FYI: 144 sider Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hmm oki, takk for ordentlige svar =) hehe Hmm... da er det kanskje på tide at jeg dytter i disse da? Selvom den har fungert strålende i et par - 3 uker =) hihi Fikk faktisk klokket litt også Men kanskje jeg endelig får Geil'ene mine ned i 2-2-2-5 istedenfor 2-3-2-6 ... spennende Rapport : Fikk ikke timingene noe videre ned, men jeg fikk derimot 8 poeng mer i 3dmark03 (hehe) Har ikke prøvd å klokke enda, skulle bare se om jeg merket forskjell på standard også, kan jo hende den f.eks. har vært litt ustabil (ikke merkbart) Endret 26. april 2005 av snoemann Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Vet det var spørsmål om de forskjellige BIOS`ene som eksisterer til kortet. På denne siden finner dere masse svar på hva som er forskjellen mellom versjonene http://www.lejabeach.com/DFI/dfinf4ultra/d...ultradbios.html Kunne skyline eller neon andre legge denne linken til førstesiden? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Har noen av dere prøvd å kjøre winxp 64bit på dette hket? Finnes det drivere til alt? Er det bare å kjøre inn nForce4 standalone kit for winxp64bit som ligger på sidene til nvidia så har man alt av NICs, RAid og IEEE1394 oppe å gå? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 (endret) ok, da har jeg fått internett tilbake driver og ferdigstiller overklokkingsguiden nå.. Jeg har valgt å opprette en egen tråd for den da det ble ganske mye å holde styr på. Og jeg tror flere vil ha nytte av den der den ligger nå. Her ligger den... Er ikke helt ferdig enda, men allt av forberedelser er nå ferdige, er bare å sy hele saken sammen.. Hadde vert greit om Skyline la link til den på fremsiden av tråden. Fant forresten ut at twinmos pc3500 bh-die brikkene mine klokker bedre med cas1.5 enn 2... Godt eksempel på at det ikke er det opplagte som er lurt på en måte... Ganske fornøyd med disse [email protected],kan ikke si så mye om stabiliteten enda, men det kjører 3dmark03 uten problem. hadde bare winchesteren klart å fulgt opp... Endret 2. mai 2005 av un0kai Lenke til kommentar
amarios Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 da var 3200+ venice og dfi sli-d bestilt! får bare håpe de er inne på lager snart! Lenke til kommentar
Futen Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kjempebra jobba ! Jeg skal følge oversikten din med stor interesse ! Eventuelt kan andre supplere med info, særlig oppskrift på overklokking av TCCD minne, i og med at du tar utgangspunkt i Winbond-ram. Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Nå har Komplett fått inn AMD3800+ VENICE til 2990kr. Min er på vei! Blir klokking denne helga! He he! AMD 3800+ VENICE 2990kr hos Komplett Løp og kjøp! He he! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er Venicen MYE bedre enne en Winny? Dette med bruk av viftekjøling? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Er Venicen MYE bedre enne en Winny? Dette med bruk av viftekjøling? Les her og døm selv... Jeg vil si den er litt bedre... Lenke til kommentar
T2 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Nå har Komplett fått inn AMD3800+ VENICE til 2990kr. Min er på vei! Blir klokking denne helga! He he! AMD 3800+ VENICE 2990kr hos Komplett Løp og kjøp! He he! Ja, fort dere før prisen går ned med ca 12%. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kjøper heller San Diego 3700+!! Mye mer for pengene Lenke til kommentar
T2 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Kjøper heller San Diego 3700+!! Mye mer for pengene Noen nettbutikker som har den? Lenke til kommentar
skyline Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 un0kai; har nå lagt inn link til guiden din på første post. Jeg må bare beklage at jeg for det meste har vært fraværende fra alt som har med denne posten å gjøre. Døgnet har bare 24 timer desverre. Er det ting dere mener burde ligge i første post, send pm om det, og jeg skal legge det inn. -Skyline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå