Re-Offender Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Jøss, da vil jeg gjerne vite hvordan Hadde et aldri så lite helvete med å sette opp et RAID 0 oppsett med W7 og nF4 for ca. 1 år siden kommet noen nye drivere? Endret 8. august 2010 av ArcticOC Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Jeg mener jeg brukte disse RAID driverne fra Denne siden. Disse ble RARet til en USB penn, og deretter så fulgte jeg de instruksene som vises til eksempelvis i denne guiden -forskjellen ligger i at det dukket opp 2 filer fra nvidia på USB-pennen, men tydeligvis gikk det glatt når du trykker neste/next slik at man ikke trenger tenke på det. Endret 8. august 2010 av bjornh Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Etter 7 måneder i asia kom jeg i går hjem, bare for å finne ut at min kjære DFI nf4 pc ikke lenger er med oss. Den har lenge vært på dødsleiet og måtte jumpstartes med å kortslutte grønn og svart ledning fra PSU. Men etter intenst bruk av jumptart metoden sto livet likevel ikke til redde. RIP nF4 Når det en gang hender at jeg kommer forbi de fire ledsene, så kommer det ett litt langt pip og så slukker alle bortsett fra det siste. Noen som kanskje har noen ideer? Endret 25. mars 2011 av Akidon Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 R.I.P Mitt DFI nF4 Ultra lever fortsatt i beste velgående som gamingrigg hos mine foreldre Opty 165 på 2,4GHz + 4GB RAM + GF 8800GT Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Wow, lever denne tråden enda? mitt nf4 ultra-d står fremdeles med RAM, cpu og kjøler montert i ett kabinett, men dessverre ikke lengre i bruk. 2 PCer er nok her i huset... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Mitt gis nå bort. Bor du i Tromsø kan du få kortet, minus RAM og CPU. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) R.I.P Mitt DFI nF4 Ultra lever fortsatt i beste velgående som gamingrigg hos mine foreldre Opty 165 på 2,4GHz + 4GB RAM + GF 8800GT Mitt gjør sin daglige jobb hos søstern. [email protected] GHz de tre siste åra. Hos meg dro jeg ut 3.0 GHz fra dag en. Kvalitet! Endret 25. mars 2011 av lucky666 Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Wow, lever denne tråden enda? mitt nf4 ultra-d står fremdeles med RAM, cpu og kjøler montert i ett kabinett, men dessverre ikke lengre i bruk. 2 PCer er nok her i huset... Legends Never Die Riggen min drar faktisk de nyeste spillene bare jeg skrur ned på oppløsninga, ikke dårlig med tanke på at systemet er 6 år gammelt!!! Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Riggen min fungerte også greit til nyere spill. Kanskje på tide med nyere oppsett. Snuser litt på AM3. Er ikke noen i bergen som har ett kort med 939 prossesor å gi bort da? ;D Men tror det er på tide å gravlegge oppsettet egentlig. Men har egentlig ikke råd til nytt. Blåste nettop bort 7500 på nytt kamerea o0 Dog hadde det vært greit å bare bytte ut hovedkortet og sluppet å instalere nytt windows. Det kommer vel med i prisen nå. Endret 25. mars 2011 av Akidon Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Riggen min fungerte også greit til nyere spill. Kanskje på tide med nyere oppsett. Snuser litt på AM3. Er ikke noen i bergen som har ett kort med 939 prossesor å gi bort da? ;D Men tror det er på tide å gravlegge oppsettet egentlig. Men har egentlig ikke råd til nytt. Blåste nettop bort 7500 på nytt kamerea o0 Dog hadde det vært greit å bare bytte ut hovedkortet og sluppet å instalere nytt windows. Det kommer vel med i prisen nå. Jeg har i hvertfall cpu og ddr1 minne om du vil ha. men det er vel kanskje drøyt langt å kjøre fra godt ut på sotra til askøy for 150kr i silisium hehe. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 25. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2011 Er nok hovedkortet som er gåent så hjelper uansett lite. ^^ Men takk for tilbudet. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Har og mitt kort liggende, så om noen vil ha det befinner det seg i Narvik. Funket sist jeg testet. Gis bort. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Kortet mitt har stått opp fra de døde! Flyttet jumperen på cmos reset til reset og nå booter pcen. Noen som har noen teori om hva som er gåent? Og hvis jeg bare bytter ut kortet med ett annet identisk kort slipper jeg da å instalere win på nytt? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 26. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2011 Klassisk DFI det. En clear cmos ordner det meste Du slipper å reinnstallere windows med et identisk kort ja. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Vel, det er litt uggent enda. Får opp checksum error annehvergang jeg starter. Og da blir det bluescreen når windows loader. Har heller ikke fått til å flytte jumperen tilbake. Hadde vært greit med en mer permanent løsning. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 Ta ut batteriet et døgn eller to. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 27. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2011 og så flytte jumperen tilbake? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Jumperen kan gjerne stå i default posisjon, hvis du tar ut batteriet. Spiller egentlig ingen rolle. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Hva skjer egentlig hvis jeg tar ut batteriet så lenge? Og må pcen være av når jeg gjør det? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 28. mars 2011 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2011 Ja, du må for all del nappe ut strømmen før du tar ut batteriet, og sett inn batteriet igjen, før du kobler til strøm. Når en tar ut batteriet, sletter en minne i bios. Mange har hatt suksess med en 48 timers clear cmos på disse kortene. De har stått opp fra de døde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå