Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!

skyline

Anbefalte innlegg

forresten mens jeg er her, har en samsung SATA dvdrw drev, valgte å kaste ut alle IDE komponenter. sata dvd'en er koblet til en av de nederse sata portene, silicon image eller hva de het. har problemer med å boote fra dette drevet. noen som har greid å boote fra sata dvd med dette hk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

alt av drivere til et hovedkort finner du selfølgelig på produsentens hjemmeside. kan da ikke være så vanskelig å forstå det?

alternativt så laster du bare ned nyeste nforce driver fra nvidia.com. er usikker på hvilken som er nyest, men jeg har 6.70 tror jeg.

bare så du vet det så er begge nett portene på hk'et gigabit porter, og det er hipp som happ hvilken du bruker. jeg har satt opp den ene til internett (automatisk) og den andre til lan (manuel ip/dns)

Lenke til kommentar

ang. lydkabler! Det står ikke "line out left front" osv. på kablene! Så jeg vet ikke hvor de forskjellige skal. Her er noen av de andre navnene:

Ear R

Ear L

mic in

mic vcc

Ground

Return

Det mangler en, den har ikke navnet på akkurat nå... Tror jeg skal bare kjøpe meg nytt lydkort jeg. - Audiophile eller Onkyo se-90 elns.

Lenke til kommentar
har PMWIC temp noe å si for stabilitet? ligger konstant på 50+ her nå..

7695204[/snapback]

Det skal ikkje være noe problem det nei.

Ifølge HappyGames på DFI-street så skal komponentene som PWMIC måler temperaturen på være designet for kontinuerlig bruk opp til 125C.

Og ja, spenningen du setter på prosessor har direkte påvirkning på PWMIC temperaturen. Det er nemlig strømforsyningen til CPU, jo høyere spenning jo høyere blir temperaturen. Det er også stor forskjell om du har singelcore eller dualcore CPU.

Lenke til kommentar
Bare et spørsmål: hvilke RAID drivere bruker de av dere som kjører RAID?

7646379[/snapback]

Jeg bruker i alle fall :Nvidia 5.10.2600.475 , har SLI-DR Expert.

Det er en gammel driver, fra 3/11-04, men fungerer helt utmerket til 2x74GB Raptor i raid0, så har ikke sett noen grunn til og endre noe på det.

Ser forøvrig at det nylig er lagt ut en ny driver for F6 diskett rutinen med dato 27/1-2006, så blir vel den neste gang. Den skal være for både Nvidia og SIL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...