Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store DFI NF4 Tråden!

skyline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

heisann

har LANPARTY nF4 SLI-DR og fikk i dag endelig Thermalright HR-05-SLI chipset kjøler. fikk installert uten noe problem og plasserte en lydløs noctua 120mm vifte like ved. vil bare si at det kan anbefales andre som er lei af chipset vifta. støyen er nå helt borte og chipset temp sank fra 45 til 32 grader. hurra

Lenke til kommentar
heisann

har LANPARTY nF4 SLI-DR og fikk i dag endelig Thermalright HR-05-SLI chipset kjøler. fikk installert uten noe problem og plasserte en lydløs noctua 120mm vifte like ved. vil bare si at det kan anbefales andre som er lei af chipset vifta. støyen er nå helt borte og chipset temp sank fra 45 til 32 grader. hurra

kan du ta å poste et bilde av dette? og gjerne måle temp uten den extra vifta aktiv.

lurer også på hvordan den er å montere, om den belaster chipsettet mye og om den sitter godt.

anyway, temp uten den extra vifta og gjerne et bilde eller to så blir jeg glad.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

peewee, du tok feil kjøler der ja ;) - databutikken ja, tok 4-5 dager. ingen vifte

men noen plastik strips som det går an å feste en 80mm vifte med direkte på kjøleren, jeg hadde feste for 120mm like ved så vangte det istedenfor. det føger med en gummi greie til å feste rundt kanten under kjøleren slik at den blir mer stabil for kjøler bunnen er støre en greia på chippen

spirre, skulle gjerne tatt bilde men pga antec p180 kabinettet som jeg kjøpte i samme slengen er det neste umulig pga alle slags kabler som ligger i veien, som ver ett herk å få på plass, jeg nekter å fjerne dem igjen, det tok meg godt og vel 12 timer å få alt på plass

lett å montere ja, sitter rimelig godt men can vippes litt fram og tilbake, men det er ikke noe problem. vifta er koblet til nb uttaket på hk, og er også umulig å komme til uten å demontere en masse så jeg kan ikke hjelpe deg med temp uten vifte heller :( men det er en stor tråd med bilder og temps på http://www.dfi-street.com

Endret av norris99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...