skongsli Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Nå har jo ikke jeg noe MSI-kort! Men takk for tipset. Har aktivert C'n Q i BIOS og lagt inn drivere for dette. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 7. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2006 Tror ikke det gjelder bare MSI kort. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) noen som vet om denne kjøleren passer på DFI ultra D? sef med skjermkortet i øverste port. edit link er en fin ting http://www.microplex.no/product.aspx?pid=HR05SLI&mcat=c181 Endret 14. desember 2006 av Spirre Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 Ifølge TT selv så skal den passe fint... Jeg har vurdert den selv, men ser for meg at jeg kommer til å "dytte" borti den og knuse kjernen eller noe lignende . Stikker jo så langt ut. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2006 får se om jeg bestiller en over nyttår. Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 lurte på ein ting angående 4-pins strømkontakten på Ultra-D Hovudkortet. Skal det koples til strøm på denne? Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) lurte på ein ting angående 4-pins strømkontakten på Ultra-D Hovudkortet.Skal det koples til strøm på denne? 7526233[/snapback] Ja,det skal det vet du.Du har også en floppykontakt til venstre for cpu sokkelen du skal plugge i. Endret 18. desember 2006 av lucky666 Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Kva gjør denne kontakten då? Eg har hatt kortet i ca. 2 mnd. uten den kontakten, å alt har fungert fint. Kan eg ha øydelakt ett eller annet? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Kva gjør denne kontakten då?Eg har hatt kortet i ca. 2 mnd. uten den kontakten, å alt har fungert fint. Kan eg ha øydelakt ett eller annet? 7527764[/snapback] kontaktene øker stabilitet under bruk av SLI Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Floppy kontakten eller FDD-type connector som den heter er for å få mer stabilitet i systemet hvis du har 2 grafikk kort i bruk på hovedkortet. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Det er uansett anbefalt å plugge i begge kontaktene. Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 18. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2006 Då var det gjort, takk for hjelp! Lenke til kommentar
norris99 Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 heisann har LANPARTY nF4 SLI-DR og fikk i dag endelig Thermalright HR-05-SLI chipset kjøler. fikk installert uten noe problem og plasserte en lydløs noctua 120mm vifte like ved. vil bare si at det kan anbefales andre som er lei af chipset vifta. støyen er nå helt borte og chipset temp sank fra 45 til 32 grader. hurra Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Slik må jeg kjøpe ! Kjøpte du fra databutikken? Er det ingen vifte på selveste kjøleren? Bare like ved? Følger det med clips til å feste vifte på? Bilde? edit: http://www.thermalright.com/a_page/main_su...5_socket939.htm I følge thermalright skal den ikke passe? Endret 19. desember 2006 av -PeeWee- Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 den skal passe den. mulig du valgte den vanlige utgaven og ikke SLI utgaven. det har nemlig litt å si Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 den skal passe den. mulig du valgte den vanlige utgaven og ikke SLI utgaven. det har nemlig litt å si 7537785[/snapback] Tok feil kjøler Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) heisannhar LANPARTY nF4 SLI-DR og fikk i dag endelig Thermalright HR-05-SLI chipset kjøler. fikk installert uten noe problem og plasserte en lydløs noctua 120mm vifte like ved. vil bare si at det kan anbefales andre som er lei af chipset vifta. støyen er nå helt borte og chipset temp sank fra 45 til 32 grader. hurra kan du ta å poste et bilde av dette? og gjerne måle temp uten den extra vifta aktiv. lurer også på hvordan den er å montere, om den belaster chipsettet mye og om den sitter godt. anyway, temp uten den extra vifta og gjerne et bilde eller to så blir jeg glad. Endret 19. desember 2006 av Spirre Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 http://www.thermalright.com/a_page/main_su...i_cliptypes.htm Om jeg ikke tar helt feil er det et Dfi Lanparty Sli-d kort. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) enten det eller ultra D, umulig så forskjell på korta. faktisk så kan du modde ultra d til sli med s-ata 300 støtte bare ved å koble sammen et par punkter ved chipsettet. en blyant og litt skravering er alt som skal til. Endret 19. desember 2006 av Spirre Lenke til kommentar
norris99 Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) peewee, du tok feil kjøler der ja - databutikken ja, tok 4-5 dager. ingen vifte men noen plastik strips som det går an å feste en 80mm vifte med direkte på kjøleren, jeg hadde feste for 120mm like ved så vangte det istedenfor. det føger med en gummi greie til å feste rundt kanten under kjøleren slik at den blir mer stabil for kjøler bunnen er støre en greia på chippen spirre, skulle gjerne tatt bilde men pga antec p180 kabinettet som jeg kjøpte i samme slengen er det neste umulig pga alle slags kabler som ligger i veien, som ver ett herk å få på plass, jeg nekter å fjerne dem igjen, det tok meg godt og vel 12 timer å få alt på plass lett å montere ja, sitter rimelig godt men can vippes litt fram og tilbake, men det er ikke noe problem. vifta er koblet til nb uttaket på hk, og er også umulig å komme til uten å demontere en masse så jeg kan ikke hjelpe deg med temp uten vifte heller men det er en stor tråd med bilder og temps på http://www.dfi-street.com Endret 19. desember 2006 av norris99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå