Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Eg kjøpte DFI Ultra-D omtrent med en gang det kom, mener å ha lest det går an å modde det til SLI støtte. Noen som har link til guide eller eventuelt kan forklare om det lar seg gjøre, om det er bare en spesiell rev av kortet som kan moddes, hvilken rev er det ?

6304163[/snapback]

 

Har også hørt at det går an, bare å bruke en bit av blyet i en blyant :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om jeg får tid en dag så kan jeg muligens prøve (har det så travelt nå som det er fri fra skolen :p )

6309541[/snapback]

 

Jeg sliter livet av meg med eksamen, ingen unskyldning å ha fri! :tease:

Hadde uansett vært interessant, da jeg mangler min sli-bridge :(

Btw, jeg får den zalman chipset-kjøleren i morgen, lurer på hvordan den vil funke :roll:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått montert zalman-kjøleren på chipsetet, og det gikk helt fint uten noen modifikasjoner/bøye pinner :) . Tempen er rett i overkant av 50c under load, så det er vel ikke så aller verst. Har ganske god luftstrøm der også.

Men så lurer jeg på om det går ann å senke volten til chipsetet noe? Eller er det dumt når jeg overklokker? :hmm:

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått montert zalman-kjøleren på chipsetet, og det gikk helt fint uten noen modifikasjoner/bøye pinner :) . Tempen er rett i overkant av 50c under load, så det er vel ikke så aller verst. Har ganske god luftstrøm der også.

Men så lurer jeg på om det går ann å senke volten til chipsetet noe? Eller er det dumt når jeg overklokker? :hmm:

6314958[/snapback]

Ja, hvorfor ikke? Det er jo bare å sjekke om det går, skulle egentlig gjort det selv også. Blir glovarmt med standard kjølern her.

Lenke til kommentar

Jeg har sittet å gjort litt research på nettet om NF4 Ultra D støtter 7950GX2.

 

Noen som har lest noe om den kanskje gjør det etter sli - modden?

 

Jeg vet ihvertfall at NF4 Ultra D Sli varianten støtter 7950gx2, selv om den ikke står på lista over kompatilble hk. Det er det bare expert som gjør fra DFI.

Endret av Alcoholiday
Lenke til kommentar
Jeg har sittet å gjort litt research på nettet om NF4 Ultra D støtter 7950GX2.

 

Noen som har lest noe om den kanskje gjør det etter sli - modden?

 

Jeg vet ihvertfall at NF4 Ultra D Sli varianten støtter 7950gx2, selv om den ikke står på lista over kompatilble hk. Det er det bare expert som gjør fra DFI.

6315226[/snapback]

 

 

det skal støtte helt fint.

selv om ikke står på nvidia siden.

har snakke litt med par som har det og de funker helt fint på dfi

 

lure litt på selv er litt lei av alle varmstress til x1900 kort her

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Tror det var noe om at hk måtte være sli kompatibelt for å støtte GX2, så da må du ant gjøre modden. ått solgt 7900GTX og skal investere i GX2 istedet? :)

6315251[/snapback]

 

Ja skal teste Club3D sitt GX2. Syns det var ganske billig på MPX så jeg bestilte. Kommer til og selge 7900GTX kortet ja. Ikke forde det er dårlig, men fordi det er spennende med noe nytt. :) I tillegg kommer det i slutten av juli en E6700 i posten.

Endret av Alcoholiday
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...