Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opplever utrolig kraftig during på chipvifta mi ved hver eneste oppstart jeg har nå siste uken. Det er nesten lik lyd til å høre et bormaskin kjøre seg i veggen...

Det virker som om vifta akselererer/går tregere plutselig ved oppstarten, og så går den en ca 10 sek før den roer seg ned igjen...

 

What to do, noen? :)

 

Edit:

Har LP DFI SLI-DR

Endret av nollie
Lenke til kommentar
Opplever utrolig kraftig during på chipvifta mi ved hver eneste oppstart jeg har nå siste uken. Det er nesten lik lyd til å høre et bormaskin kjøre seg i veggen...

Det virker som om vifta akselererer/går tregere plutselig ved oppstarten, og så går den en ca 10 sek før den roer seg ned igjen...

 

What to do, noen? :)

 

Edit:

Har LP DFI SLI-DR

5987150[/snapback]

 

Du kan prøve å skru av vifta og smøre den. Har funka for meg på andre vifter. Bruk WD-40 feks.

Lenke til kommentar
aksellererer eller går tregere?

5987169[/snapback]

 

Ja, nettopp det jeg ikke vet! Det kan jo selvfølgelig oppstå resonans med tregere fart også, ikke nødvendigvis rask fart, i tilfellet noe er løst(?)..

 

Du kan prøve å skru av vifta og smøre den. Har funka for meg på andre vifter. Bruk WD-40 feks.

Off, må jo skru av hele greia da.. :hrm:

WD-40? Er det noe olje av noe slag?

Lenke til kommentar

Synes ikke jeg leser annet enn at div. minnebrikker ikke fungerer på kort x, men bra på kort y. Kort a derimot tar nesten alt, og kort på kort b er det nesten ingen ting som fungerer :p

 

Når dere først har kjøpt DFI, og har 4V tilgjengelig, så synes jeg dere heller burde investere i UTT (mener jeg så noe 2GB UTT en dag her?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...