odd2k Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Ultra-d er veldig bra også, hvis du ikke har bruk for sli, kan du like godt gå for ultra-d. Men jeg kjøpte sli-d fordi jeg likte muligheten til å oppgradere til sli system. Glad for at jeg gjorde det, for snart skal jeg kjøre sli. 5949090[/snapback] Så vidt jeg vet, så er det vel mulig å modde en ultra-d til SLI? Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Ja, det er mulig, ta enten å modde chipsettet eller via en driver. Sist nevnte vet jeg lite om, men modding av chipsett funker faktisk. Finnes guider på nettet, det er bare til å google litt. Lenke til kommentar
smy Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Har hørt at kunne de først hovedkort som kan modde til sli men hvor får du tak sli bro? hadde tenk å gjøre selv Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Kjøpe av folk som ikke bruker sin sli bro, skrive en annonse på bruktmarkedet Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 er det jeg har tenkt å gjøre hvis jeg skal ha sli de hadde ikke SLI-D på SHG og DR kostet 1700 eller 700 mer enn Ultra da jeg bestilte og det gidder jeg rett og slett ikke betale for såpass lite ekstra. hadde det vert SLI-d til 1200 eller 1300 så hadde jeg gjort det. men hva skal lordsmygen med SLI når du har ATI kort ? forutsatt at du ikke skal ha to stk 7900 el to stk G80 da. Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 (endret) Hadde slått til på dette demokortet jeg,hvis sli er et ønske.Det som evt. mangler er sikkert bare driver cd med gamle drivere alikevel. Endret 19. april 2006 av lucky666 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 hadde heller betalt de 200kr ekstra som et nytt koster. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Så tok den ene pci-e porten kveld. Ble plutselig svart skjerm og jeg trodde skjermkortet døde,men da jeg flyttet det ned i den andre porten så var det ok. ja ja en begynner jo å bli vant med feil på disse DFI kortene Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 det er fremdeles SLI-DR du har snekker'n? og du har vel et 7900gtx nå kanskje? merkelig at korta dauer som fluer rundt omkring, når det er en del som aldri har problemer overhode, som articOC og meg selv bl.a Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 det er fremdeles SLI-DR du har snekker'n? og du har vel et 7900gtx nå kanskje? merkelig at korta dauer som fluer rundt omkring, når det er en del som aldri har problemer overhode, som articOC og meg selv bl.a 5951632[/snapback] Ja det kan du si,men vet at mange har hatt problem med disse. Jeg har jo tre maskiner stående å surre,men det er kunn denne med DFI kort som jeg har problemer med, derfor er jeg sikker på at det ikke er noe annet som er årsaken. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 jeg tviler ikke, har selv sett mange som har diverse problemer. kanskje du spiller for lite? dvs pci-e porten følte at den ikke fikk gjort nok og dermed bestemte seg for å førtidspensjonere seg? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Jeg lurer på hvordan dere behandler korta deres Jeg kjører over tid HT på 1200, FSB på 300 og SLI, har aldri merket ett eneste problem. Faktisk helt stabil på 340MHz FSB også. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Er det virkelig så mange kort som dør? Jeg ble nesten bekymret for mitt nye sli-dr expert jeg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Jeg lurer på hvordan dere behandler korta deres Jeg kjører over tid HT på 1200, FSB på 300 og SLI, har aldri merket ett eneste problem. Faktisk helt stabil på 340MHz FSB også. 5951845[/snapback] Behandler? Vel dette kortet var montert inn nytt og har kun vært kjørt på std volt og aldrig er det klokket heller. Med andre ord,det har stått stille og rolig i maskinen på std innstillinger. Lenke til kommentar
odd2k Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Det er vel bare å kjefte og klage til leverandøren og få nytt, men det blir vel tungvindt hvis dette skjer igjen og igjen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 kanskje du ikke kjører det hardt nok? mitt har også vært overklokka fra dag 1. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Det er et faktum at Dfi har sine problemer Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Forsøkt å veksle tilbake til det døde PCI-sporet igjen, Snekker´n? Spør bare fordi det av og til kan oppstå vakkelfeil både i PCI- og AGP-spor. Om det fortsatt viser seg dødt, så forsegler det i alle fall mine tanker om kjøp av et slikt kort..... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 forsegler det dine tanker om et kjøp av et sånt kort pågrunnav det der skjedde? Jeg tror du ikke kommer til å angre da på et kjøp:D Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. april 2006 Rapporter Del Skrevet 19. april 2006 Det er mistenkelig at så mange kort dør... Dårlige strømforsyninger / dårlig/varierende spenningsnivå inn i huset? (Ikke skyt meg snekker'n, jeg bare spør). Det eneste jeg misliker er de høyfrekvente lydene fra spoler o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå