Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Ultra-d er veldig bra også, hvis du ikke har bruk for sli, kan du like godt gå for ultra-d. Men jeg kjøpte sli-d fordi jeg likte muligheten til å oppgradere til sli system. Glad for at jeg gjorde det, for snart skal jeg kjøre sli.

5949090[/snapback]

 

Så vidt jeg vet, så er det vel mulig å modde en ultra-d til SLI?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det jeg har tenkt å gjøre hvis jeg skal ha sli :) de hadde ikke SLI-D på SHG og DR kostet 1700 eller 700 mer enn Ultra da jeg bestilte og det gidder jeg rett og slett ikke betale for såpass lite ekstra. hadde det vert SLI-d til 1200 eller 1300 så hadde jeg gjort det.

 

men hva skal lordsmygen med SLI når du har ATI kort ? ;) forutsatt at du ikke skal ha to stk 7900 el to stk G80 da.

Lenke til kommentar
det er fremdeles SLI-DR du har snekker'n? og du har vel et 7900gtx nå kanskje?

 

merkelig at korta dauer som fluer rundt omkring, når det er en del som aldri har problemer overhode, som articOC og meg selv bl.a

5951632[/snapback]

 

Ja det kan du si,men vet at mange har hatt problem med disse.

Jeg har jo tre maskiner stående å surre,men det er kunn denne med DFI kort som jeg har problemer med, derfor er jeg sikker på at det ikke er noe annet som er årsaken.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan dere behandler korta deres ;)

 

Jeg kjører over tid HT på 1200, FSB på 300 og SLI, har aldri merket ett eneste problem. Faktisk helt stabil på 340MHz FSB også.

5951845[/snapback]

 

Behandler? Vel dette kortet var montert inn nytt og har kun vært kjørt på std volt og aldrig er det klokket heller.

Med andre ord,det har stått stille og rolig i maskinen på std innstillinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...