Re-Offender Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Enda et nytt review: http://www.legitreviews.com/article.php?aid=163 Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kan noen fortelle meg nøyaktig hva bundlen består av? Jeg behøver å vite det, ettersom jeg må vite hvilke kabler e.l. jeg må kjøpe i tillegg. Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 (endret) Kan noen fortelle meg nøyaktig hva bundlen består av? Jeg behøver å vite det, ettersom jeg må vite hvilke kabler e.l. jeg må kjøpe i tillegg. kommer ann på hvilken utgave av kortet du skal ha... DR har litt mer i pakken enn D, feks. Du finner alt innhold på sidene til DFI Endret 12. mars 2005 av FlatEric82 Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kan noen fortelle meg nøyaktig hva bundlen består av? Jeg behøver å vite det, ettersom jeg må vite hvilke kabler e.l. jeg må kjøpe i tillegg. kommer ann på hvilken utgave av kortet du skal ha... DR har litt mer i pakken enn D, feks. Du finner alt innhold på sidene til DFI Det er denne, altså Ultra-D-versjonen. Kan noen fortelle meg hva som følger med i bundlen til dette HKet? Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kan noen fortelle meg nøyaktig hva bundlen består av? Jeg behøver å vite det, ettersom jeg må vite hvilke kabler e.l. jeg må kjøpe i tillegg. kommer ann på hvilken utgave av kortet du skal ha... DR har litt mer i pakken enn D, feks. Du finner alt innhold på sidene til DFI Det er denne, altså Ultra-D-versjonen. Kan noen fortelle meg hva som følger med i bundlen til dette HKet? Bilde av innhold Ser ut som om det er en molex --> 2xsata, 2 sata-kabler, 2 IDE og 1 Floppy. Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kan noen fortelle meg nøyaktig hva bundlen består av? Jeg behøver å vite det, ettersom jeg må vite hvilke kabler e.l. jeg må kjøpe i tillegg. kommer ann på hvilken utgave av kortet du skal ha... DR har litt mer i pakken enn D, feks. Du finner alt innhold på sidene til DFI Det er denne, altså Ultra-D-versjonen. Kan noen fortelle meg hva som følger med i bundlen til dette HKet? Bilde av innhold Ser ut som om det er en molex --> 2xsata, 2 sata-kabler, 2 IDE og 1 Floppy. OK, takk! Hvordan er det med brackets da? Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Kan noen fortelle meg nøyaktig hva bundlen består av? Jeg behøver å vite det, ettersom jeg må vite hvilke kabler e.l. jeg må kjøpe i tillegg. kommer ann på hvilken utgave av kortet du skal ha... DR har litt mer i pakken enn D, feks. Du finner alt innhold på sidene til DFI Det er denne, altså Ultra-D-versjonen. Kan noen fortelle meg hva som følger med i bundlen til dette HKet? To ATA-100 kabler, to sata kabler, en floppy kabel, i/o shield, reservejumpere, jumper tang.. og en xtra large LionBar sjokolade Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 en xtra large LionBar sjokolade Fikk en lion og en pakke lakrisdrops Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 en xtra large LionBar sjokolade Fikk en lion og en pakke lakrisdrops Typisk min flaks, fikk bare sjokolade jeg.. ingen drops Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Fy faen, kødder dere? Får man med snop??? Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Typisk min flaks, fikk bare sjokolade jeg.. ingen drops Nå handlet jeg for 20.000,- da Fy faen, kødder dere?Får man med snop??? Helt seriøst! UTEN ekstra kostnad Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hm.. Noen som bruker nVmonitor? Den viser CPU core: 1,53 men i bios står det 1,36 Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Last ned ClockGen for nVidia nForce4 Version 1.02 Vil gi deg mange svar Lenke til kommentar
Skeptos Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hva er det raskeste RAMet man kan putte på dette hovedkortet? PC3200? Lenke til kommentar
magio Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hva er det raskeste RAMet man kan putte på dette hovedkortet? PC3200? Ingen begrensninger på det nei Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Fikk nettopp en heftig pakke i posten idag og har brukt brorparten av dagen til montering og deretter frustrasjoner. DFI NF4 Sli-d Athlon64 3500+"winnie" XFX GeForce 6800GT (vannkjølt; DD-blokk) OCZ Modstream 430 1xRaptor36Gb I tillegg har jeg to pakker Ocz dual channel 512Mb brikker Problemet jeg får er som følger; Når jeg prøver å starte opp systemet henger det ved tre leds (cpu-found). Men jeg får boote dersom jeg først tar en clear-BIOS. Har flashet bios med den siste tilgjengelige på DFI's hjemmesider uten hell, og nå kjører jeg på lykke og fromme på en gammel windows installasjon på en av raptor diskene mine - og jeg som skulle RAIDe Så noen hadde samme problemet lenger oppe, men mitt DVI adapter funker... problemet er muligens med RAMen. Hvordan setter jeg dem for å få dual channel på alle brikkene? 4x256Mb OCZ? Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Må man ikke bruke 2T med 4 moduler?? Virker det med 2 ram brikker?? Hos meg virker bare de orange dimmene... Den henger seg på 3leds hvis jeg prøver å boote med ram i de gule slottene.. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Hmm...det har jeg faktisk ikke prøvd; vil helst slippe å boote med bare 256Mb ram hehehe ... men skal prøve og gir tilbakemelding Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Men uansett; der må vel være en metode å kunne bruke alle 4 slotene på? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg har to stk OCZ 512 brikker på mitt kort og dette funker gerit når de står i port 1 og 3, setter jeg dem derimot i port 2 og 4 nekter maskinen å boote . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå