ManagHead Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Du må sette 2-2-2-6 i biosen da.. Du må stille alle opp når du skal klokke htt da.. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Jeg har ett problem - Jeg har forlagt SLI-broen min.. Det er vel tilfeldigvis ingen som har en til overs? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) Man får da kjøt slike løst? edit: kjører med 704-2 bios nå, ingen 150-divider der heller Endret 2. mars 2006 av ManagHead Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 (endret) 3/4-divideren du mangler? Edit: Og hvor i alle dager får en kjøpt slikt da? De er jo forskjellige fra Asus til DFI til MSI osv... Forskjellig lengde mellom PCI-e-portene. ASUS sin er bl.a. altfor kort. Link? Endret 2. mars 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Mener SHG hadde, men finner de ikke igjen nå. 3/4 divideren ja.. Jeg hadde da den på 414 biosen. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Eg bruker 704-2bta, mener den har 150-divider Husker ikkje, har ikkje boota på en uke Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Kjøpte med en demo DFI-nf4 SLI-DR hvor det ikke kom med SLI-bro. Klarer ikke finne noen nettsteder som selger dette løst. Er ikke SLI-broen unikt laget for selve hovedkortet da? Ja, og hvis noen tilfeldigvis skulle ha en så bare pm meg! Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Prøv å send mail til DFI? og spør om dere akn få en bro? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Passer OCZ DDR2 2048MB Value Series med DFI Infinity kortet? Er ute etter nytt ram sett, så tenkte å gå for den her. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det settet passer dårlig. Du må nok ha ett DDR-1-sett. (DDR2-RAM er ikke støttet av nforce4/socket939) Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 disse: https://prisguiden.no/product.php?product_id=38636 passer bedere for HKet ditt de koster akkurat samme og er PC 4000.. altså mye høyere hastighet enn vanlige DDR 400 brikker. men on topic her igjen.. er det noen som vet om det går an å modde nyere Ultra-D kort til SLI?? er tredje gangen jeg spør nå Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) skulle tro det, gå inn på http://www.dfi-street.com/forum/ Der skal det stå sikkert, jeg mene¨r at det går fremdeles......men for å ikke si noe feil så fnner du svaret der inne. Endret 3. mars 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hehe, jeg må si jeg har vært borti mye rart med dette kortet Nå mener det at jeg ikke har satt inn noe skjermkort, har testet 2 stk der det ene kjører helt fint i en annen maskin. Snodig greie det der altså, noen som har noen forslag til hva jeg kan prøve? Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Er du helt sikker på at det er skjermkort du har satt inn Managhead?? Ellers hvis det stemmer med vedlagt bilde , vet jeg ikke hva du har prøvd, reset bios, ta ut strøm fra kortet er vel det som er mest nærliggende, men dette har du kanskje gjort alt. Neste trinn blir vel å forsøke med et pci kort, slik at du kommer inn i bios og windows. Høres jo litt rart ut dette her, skjedde det plutselig bare eller hva? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Jeg har ikke noen annen maskin med pci-express her, så får ikke testet om det er det som kødder eller ikke. testet med et pci-kort, og for sikkerhetskyld testet jeg det i en annen maskin først, og det funket der. Skjønner ikke hva jeg må gjøre for å få DFI kortet til å godta det altså. Har resatt bios et utall ganger, dette skjedde i går kveld etter at jeg hadde montert alt "perfekt" i kabinettet, sto uten strøm i natt da. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvordan av pci ex slottene skal skjermkortet stå i? Har ikke sli versonen, men er jo 2pci ex slotter der... Den øverste eller? Men der ble vifta på skjermkortet litt i veien... Noen erfaringer med dette? HAr x850pro kort... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Har egentlig ikke noe å si hvilket du bruker, men du vil tape noe ytelse ved å bruke det nederste. Om du merker dette i praksis vet jeg ikke. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Har nå støtt på rare problemer med nf4 kortet mitt, men det er såpass innviklet at jeg har valgt å ta det i en egen tråd. Håper alikevel at dere som har like kort kan se litt på saken. Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=546613 Lenke til kommentar
skongsli Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Noen som har prøvd disse brikkene: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304349 På DFI Ultra-D Sliter med å få disse stabile på standard hastighet. Se denne tråden hvis dere har noen tips: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=546767 Endret 5. mars 2006 av skongsli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå