Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store DFI NF4 Tråden!

skyline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

man bør ikke bruke de høyeste vcore+%en på dfi korta. Det er bedre å bruke høy vcore og lav %vis økning. Mener jeg har sett oskar wu uttale dette. Men ellers så er jo clint sine resultater god info å ta med videre.

Men hvorfor måler dere ikke med multimeter om dere vil være sikre? om vcoren ikke er helt eksakt lik den man setter i bios så spiller det vel egentlig liten rolle også, så fremt den er stabil vel og merke...

Lenke til kommentar

De burde hatt noen felt der du justerer volt, som også viser hva den er på akkurat nu!

btw..

Noen som har kikket litt på de venus-kortene de får inn på Netshop ?

Linkie!

Spesialutgave med 100% japan-fabrikkerte aluminiums elektrolytt-kondensatorer! Disse er stabile i høyere temperaturer enn hva vanlige kondensatorer er. Kortet er derfor meget overklokkingsvennlig, siden man har større kontroll.

Litt artig at butikken nevner at disse kortene er veldig bra til klokking(=garantibrudd).

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Selv om hardwaren er selges med profilering mot klokking så er det ikke noe man nevner for butikken selv om du ikke en gang gjør det. Det sier seg selv at all fiksing og triksing gir deg mindre goodwill.

Jeg fikk feil på minne og hovedkort ved å bytte minnet fordi biosen hadde en bug. De kunne mistenkt meg for å klokke, noe jeg aldri gjør når jeg bytter hardware i maskinen da settes alt til spd og default osv.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg får 3 kingston hyper-x ultra low latency brikker til å fungere på dfi-lanparty sli-d ? må jeg kjøre 2 og 2 altså parvis?

Får kun startet maskinen med 2 brikker, med 3 kommer den gode gamle pipelyden.

Har prøvd å disable/enable command per clock, men til ingen nytte.

Synes dette virker rart da det fungerte finfint på mitt a8n-sli som desverre måtte dø

har siste bios update.

Endret av mujahedning
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...