ManagHead Skrevet 23. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2006 Jeg har målt, det som settes i bios stemmer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Så hvis du setter 1,37v på setting i bios og bios viser 1,35v...hvem av de stemmer? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Så hvis du setter 1,37v på setting i bios og bios viser 1,35v...hvem av de stemmer? 5656639[/snapback] Jeg har satt 1.48V i BIOS, som vises som 1.46V når jeg primer...go figure Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Hvordan klarer du å dra inn prime, jeg snakker om bios. Og slutt å svar nedlatende Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 Målt vcore med noe settings av clint på dfi forum Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 24. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2006 man bør ikke bruke de høyeste vcore+%en på dfi korta. Det er bedre å bruke høy vcore og lav %vis økning. Mener jeg har sett oskar wu uttale dette. Men ellers så er jo clint sine resultater god info å ta med videre. Men hvorfor måler dere ikke med multimeter om dere vil være sikre? om vcoren ikke er helt eksakt lik den man setter i bios så spiller det vel egentlig liten rolle også, så fremt den er stabil vel og merke... Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) De burde hatt noen felt der du justerer volt, som også viser hva den er på akkurat nu! btw.. Noen som har kikket litt på de venus-kortene de får inn på Netshop ? Linkie! Spesialutgave med 100% japan-fabrikkerte aluminiums elektrolytt-kondensatorer! Disse er stabile i høyere temperaturer enn hva vanlige kondensatorer er. Kortet er derfor meget overklokkingsvennlig, siden man har større kontroll. Litt artig at butikken nevner at disse kortene er veldig bra til klokking(=garantibrudd). Endret 25. februar 2006 av Ozelot Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 så vidt eg vet så er det full garanti på alle dfi kort selv om man overklokker. at webshoper ikke godtar dette er et annet problem, men det skal være garanti så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 En annen ting er at man aldri diskuterer klokking med en nettbutikk hvor man kjøper hw. Spesielt ikke om noe er gått i stykker Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 En annen ting er at man aldri diskuterer klokking med en nettbutikk hvor man kjøper hw. Spesielt ikke om noe er gått i stykker 5665391[/snapback] Ikke underklokking en gang ? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2006 Selv om hardwaren er selges med profilering mot klokking så er det ikke noe man nevner for butikken selv om du ikke en gang gjør det. Det sier seg selv at all fiksing og triksing gir deg mindre goodwill. Jeg fikk feil på minne og hovedkort ved å bytte minnet fordi biosen hadde en bug. De kunne mistenkt meg for å klokke, noe jeg aldri gjør når jeg bytter hardware i maskinen da settes alt til spd og default osv. Lenke til kommentar
mujahedning Skrevet 28. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Noen som vet hvordan jeg får 3 kingston hyper-x ultra low latency brikker til å fungere på dfi-lanparty sli-d ? må jeg kjøre 2 og 2 altså parvis? Får kun startet maskinen med 2 brikker, med 3 kommer den gode gamle pipelyden. Har prøvd å disable/enable command per clock, men til ingen nytte. Synes dette virker rart da det fungerte finfint på mitt a8n-sli som desverre måtte dø har siste bios update. Endret 28. februar 2006 av mujahedning Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Hovedkortet mitt er DFI NF4 Infinity Ram brikkene jeg bruker er OCZ 2048MB Dual Channel Value series Hvilke moduler skal jeg sette inn ram'brikkene? Eller er det samme hvor jeg skal sette den? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 (endret) de orange er vel generellt de beste, men sånn vanligvis så har det lite å si dersom man bare skal kjøre stock Endret 1. mars 2006 av Spirre Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Jeg kjører med de gule, UTT brikker. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Infinity kortet mitt har bare svarte og blåe moduler Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Hva skyldes det at jeg ikke kan velge kjerne og sånn med min X2 3800? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Hva skyldes det at jeg ikke kan velge kjerne og sånn med min X2 3800? 5683031[/snapback] Har du skiftet maskinen over til multi CPU system i device manageren? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Hva skyldes det at jeg ikke kan velge kjerne og sånn med min X2 3800? 5683031[/snapback] Har du skiftet maskinen over til multi CPU system i device manageren? 5683083[/snapback] Vet ikke, men det ordnet seg av seg selv nå Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 1. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2006 Hva er forskjellen på Ultra versjonene av DFI-kortene og bare nF4-versjonene? Er Ultra de nyeste kortene? Er disse noe bedre enn de uten ultra.. * * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå