Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store DFI NF4 Tråden!

skyline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sett flere som har brukt den viften der, så den skal passe. Ville bare høre om det er noen herfra som har prøvd den.

5552379[/snapback]

Hvilket grafikkkort bruker de? 6800GT/Ultra og 7800GT/GTX er en del større enn 6600GT.

De er uansett interessant som kjøleløsninger. Ser rått ut også...

Lenke til kommentar

Hallo, sitter nå å venter på min nye HW.

Så får vel lese gjennom tråden, men den er litt vel lang.

Noen som har AMD Athlon 64 3700+ 2.2 Ghz San Diego

Mitt nye hk er DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D

og Gk POV GeFORCE 7800 GT 256MB

Tatt steget opp fra socket A,

Har en 7000 zalman cpu kjøler, blir den å passe?

Lenke til kommentar

er litt forskjell. 7000 har 80mm vifte mens 7700 har 120mm. men de har omtrent samme størelse i bunn, så der 7000 passer så går det vanligvis med 7700 også. eneste problemet er vanligvis hvor høyt cpu står på hk. d akan kjøler slå borti psu. eller skjermkort om den står for lavt.

Lenke til kommentar
jeg har hovedsakelig holdt meg til 510-2fix og 623-2bta

edit: link til bios samling..

5538118[/snapback]

den 623-2bta...er den noe bedre enn N4D623-3? eller? er den mer klokkevillig?

-jeg var ikke helt fornøyd med klokkeegenskapene til NF4LDB14...kom meg ikke lenger enn til 2.68-7Ghz på de samme instillingene jeg har nå. 1.6V på 2.75Ghz (må faktisk over 1.65V for at den skal bli stabil på 2.8Ghz...).

5538435[/snapback]

Jeg lurer også på dette. Har en san diego nå som jeg vil kokke maks på mitt

ultra-d kort. Hvem er best?

Å hva er forskjellen på 623-2 fra techpower og 623-2BTA??

takker for svar

Endret av eskarls
Lenke til kommentar

Både Audigy 2/3/4 og X-Fi- kortene skal bruke mindre CPU enn de fleste andre lydkort, særlig i 3d, der typiske onboard- lydkort (IKKE Karajan- saken til DFI) bruker oppimot 30%(!) CPU i3d. Sjekk hovedkort- review hos anandtech f.eks for målinger/grafer over typisk CPU- bruk i 2d/3d.

Lenke til kommentar

Du bør vel prøve å kvitte deg med alt creative program tullet .

Kun legge inn driver pakken og deretter web update til siste versjon

som fikser opp endel bugs .

Filename: SBXF_PCDRV_LB_2_07_0004.exe

This contains an improved version of the driver found on the Sound Blaster® X-Fi™ installation CD. For more details, read the rest of this web release note.

This driver includes the following application:

Creative Audio Console

The application enables you to use the Sound Blaster X-Fi features and functions.

Fixes:

Removes randomly occurring audio distortion that may occur after you install drivers and restart your computer.

Improves host CPU utilization performance when you play 3D/EAX games.

Improves the usability of the Bit-Matched Playback feature in Audio Creation Mode.

Resolves some MIDI/SoundFont® compatibility issues.

Restores EAX presets properly when you select default settings in Entertainment Mode.

Resolves the issue of a mode console sometimes not responding after you switch modes.

Restores proper functionality to the EQ sliders when you select EAX effects in Entertainment Mode.

Removes the error message that sometimes appears in THX Setup Console when you switch modes multiple times.

Resolves the issue of your computer not responding when you change the Reverb Aux effect in Audio Creation Mode.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...