Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Trikset du nevnet ang å gå ned på HTT hjalp ingen ting på temperatuerene. På samme klokkefrekvens med lavere HTT ble resultatet nøyaktig det samme :( Sorry

5456587[/snapback]

 

Det må være ett eller annet som har lurt meg her, for effekten ser ut til å være borte her også :blush:

 

Oioioi. Dette var visst innlegg nr 1000 :fun:

 

Håper ikkje alle er bortkastet tid for dere :)

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har DFI noe mulighet for å velge bootdevice i oppstarten, altså som feks Asus hvor F8 under oppstarten lar meg velge hva det skal bootes fra, og dermed overstyre boot device prioritet i bios.

 

Finner ikke noe om dette i manualen, noen som vet noe om dette?

5458667[/snapback]

 

Så fremt du har PS/2 så skal det gå å trykke ESC på menyen der den gjenkjenner devices. Trykk ESC og da skal du kunne overstyre.

 

Dersom du kjører USB tastatur, går det ikke, du må bruke overgangen som fulgte med.

Lenke til kommentar

Et kjapt spørsmål:

 

Er inne på Add Hardware. Her står det at jeg ikke har installert RAID Controller. På DFI sine sider finner jeg flere. Hvilken skal jeg velge?

 

Har et LANPARTY nF4 SLI-DR

 

Takk for all hjelp :thumbup: Snille snille :whistle:

 

(Til Dere som sier at det finnes svar en plass i tråden, ja jeg vet det men se på størrelsen på den)

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Det er bare å gå inn på DFI sine sider, det, så velger du download, velger SLI-DR og du kommer til riktig driver.......

 

Det er faktisk veldig enkelt  :tease:

5459222[/snapback]

 

Nuvel... poenget er at jeg gjorde dette. Men vet ikke hvilken jeg skal velge. Tom. jeg hadde klart det hvis det var så enkelt. Vet ikke hvilken jeg skal velge.

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
bjornh Postet i dag, 15:35

Så fremt du har PS/2 så skal det gå å trykke ESC på menyen der den gjenkjenner devices. Trykk ESC og da skal du kunne overstyre.

 

Dersom du kjører USB tastatur, går det ikke, du må bruke overgangen som fulgte med.

Ok tusen takk bjornh :thumbup:

Har jo kjøpt et demokort, og pakken ser for meg helt komplett ut, men noen slik overgang er det dog ikke med. Men har et Logitech trådløst mus/tast der musen går i usb og tastaturet i PS2, så da antar jeg at det vil virke som du sier. Bruker dette hver dag for å velge om det skal spilles eller jobbes- 2 forskjellige disker. Så det er en nyttig funksjon for meg ;)

 

Har akkurat hentet de nye vidundrene, så det jeg sitter og lurer litt på nå er det vel bare "vår Herre" som kan svare på... Skal jeg som vanlig gamble på at alt er i orden, og rive av alle vifter, på med blokker og montere alt skikkelig, eller bruke masse tid på å sette det opp flere ganger :hmm:

Lenke til kommentar
bjornh Postet i dag, 15:35

Så fremt du har PS/2 så skal det gå å trykke ESC på menyen der den gjenkjenner devices. Trykk ESC og da skal du kunne overstyre.

 

Dersom du kjører USB tastatur, går det ikke, du må bruke overgangen som fulgte med.

Ok tusen takk bjornh :thumbup:

Har jo kjøpt et demokort, og pakken ser for meg helt komplett ut, men noen slik overgang er det dog ikke med. Men har et Logitech trådløst mus/tast der musen går i usb og tastaturet i PS2, så da antar jeg at det vil virke som du sier. Bruker dette hver dag for å velge om det skal spilles eller jobbes- 2 forskjellige disker. Så det er en nyttig funksjon for meg ;)

 

Har akkurat hentet de nye vidundrene, så det jeg sitter og lurer litt på nå er det vel bare "vår Herre" som kan svare på... Skal jeg som vanlig gamble på at alt er i orden, og rive av alle vifter, på med blokker og montere alt skikkelig, eller bruke masse tid på å sette det opp flere ganger :hmm:

5459399[/snapback]

 

Den PS/2 USB overgangen følger med tastatur/mus, og ikke hovedkortet. ;)

Lykke til med overklokkinga!

Lenke til kommentar
skyline Postet i dag, 20:00

Den PS/2 USB overgangen følger med tastatur/mus, og ikke hovedkortet.

Lykke til med overklokkinga!

Heh, ok. Da faller bitene på plass, for jeg sjekket nå med manualen, og ser at jeg har fått med absolutt alt som skal følge med til tross for "demostatus" :thumbup:

Lenke til kommentar
skyline Postet i dag, 20:00

Den PS/2 USB overgangen følger med tastatur/mus, og ikke hovedkortet.

Lykke til med overklokkinga!

Heh, ok. Da faller bitene på plass, for jeg sjekket nå med manualen, og ser at jeg har fått med absolutt alt som skal følge med til tross for "demostatus" :thumbup:

5460943[/snapback]

 

Oi tenkte du tok den..hehe.

Lenke til kommentar
Har DFI noe mulighet for å velge bootdevice i oppstarten, altså som feks Asus hvor F8 under oppstarten lar meg velge hva det skal bootes fra, og dermed overstyre boot device prioritet i bios.

 

Finner ikke noe om dette i manualen, noen som vet noe om dette?

5458667[/snapback]

 

Så fremt du har PS/2 så skal det gå å trykke ESC på menyen der den gjenkjenner devices. Trykk ESC og da skal du kunne overstyre.

 

Dersom du kjører USB tastatur, går det ikke, du må bruke overgangen som fulgte med.

5458810[/snapback]

 

 

Det vil virke med "ESC" og usb tastatur hvis man enabler i cmos setup "USB Keyboard/Storage support" .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...