Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
C&Q følger vel alle A64.. så vidt jeg vet..

5074351[/snapback]

 

Aha, du har nok rett i det. Da er det nok Lenniz som ikke finner frem, men har egentlig vondt for å tro det?

Han fremstår i alle fall for meg som ganske oppegående, så da er det nok noe sw som mangler.

Skjønt, det er vel en funksjon som kan aktiviseres i BIOS også? Jeg har i alle fall opplevd det slik.

Lenke til kommentar
Men du kan vel ikke kjøre sli med den kjøleren heller? Betroz

5085632[/snapback]

Som du ser på bildet, er det klin umulig for meg å kjøre SLI ja. Men det visste jeg før jeg kjøpte kjøleren av godeste ArcticOC. Jeg kjøper nytt skjermkort en gang i året, så for meg blir ikke SLI lønnsomt. (kjøper topp kortet hver gang)

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Jeg har NF4 Ultra-D og sliter med at PWM IC temp ligger ganske konstant på rundt 50 grader. Er dette normalt?

5085601[/snapback]

Du har nok for dårlig sirkulasjon i kabinettet ditt. Mens jeg skriver dette ligger min PWM IC på 38 grader, men det stiger fort når jeg begynner å spille.

5085983[/snapback]

 

jeg tror min ligger på ca 34 grader idle, og jeg har kun en 12cm vifte som drar inn luft, og den sviver bare på ca 1250rpm, så jeg har ikke allverden av luftflyt heller. men så har jeg en zalman cpu kjøler som sikkert blåser litt luft over hk rundt kjøleren, + en 12cm og en 8cm vifte som drar ut luft så det hjelper muligens noe. plus at det er helt åpent over hk, dvs ingen kabler som ligger i veien.

Lenke til kommentar

Jeg har 12cm i front og 12cm i bakenden av kabinett med ganske høy hastighet. I tillegg har jeg 12cm i begge sidene som suger inn luft (den ene over grafikk-kort og den andre over harddisker). I tillegg har jeg en 90cm vifte som blåser luft skrått oppover mot ram-brikkene (den blåser litt på de kjøleribbene som er i nærheten der). Har vannkjøling på CPU.

 

Hvor eksakt ligger PWM IC-føleren?

 

 

Kjører forresten A64 X2 3800+ på 260x9 for øyeblikket.

Endret av sozo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...