dkvam Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva har dere andre klart av htt på disse kortene da? Lurer på om det hjelper med vannkjøling av nb? hmm.gif mener å huske jeg klarte 425HTT på mitt kort. Det var med vannavkjølt NB. Fikk lite forbedringer ved å øke volt på chipset. Kortet ble solgt til en her på forumet , husker ikke hva han kaller seg. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Testet litt her no. Skal teste 450 og se om eg klarer å få det primestabilt Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Driver og primer no, kor lenge må eg prime før eg kan si det er stabilt ? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 jon-t kordan har du kjøt ned PWMIC ? Min ligger på 44 grader og opp mot 63grader på det aller verste. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Kjører ein 80x80 vifte over minne... Har UTT BH-5 brikker som liker høg spenning så eg liker å ha litt kjøling sånn for sikkerhetskyld. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Hva slags kjøling har du på nb da? Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Standar, har riktignok satt vifte på maks, men temp går ikkje over 45c load. Og då kjører eg chipset på 1,8v som er maks, trur ikkje det er noen risk sålenge det ikkje blir for varmt. Edit: har passert litt over ein halv time med priming no, Ser bra stabilt ut Endret 25. oktober 2005 av jon-t Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Fordi hvis ikke så får jeg ikke opp speed'n på cpu?! (MP=9) 5058028[/snapback] 350X9 er jo 3150mhz. Du er heldig om du har en CPU som klarer mere enn det Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) Jeg har kjørt den på 3100mhz med 1,5V så det er nok ikke noe problem Edit: Chipsettet mitt har stått på 1,8V nesten siden jeg fikk kortet, så det er nok ikke farlig.. Endret 25. oktober 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Synst det virker litt rart at ditt hk ikkje kom lenger enn 350 når eg kjører 450 stabilt no, på samme kort.... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Synes det er rart selv, men skjønner ikke at jeg kan ha oversett noe altså. Tror vi kan kalle dette kortet for dødt nå, maskinen starter ikke lengre, poster noen ganger, men da henger den i bios.. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Gidder ikkje å prime noe meir Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Ser ikke ut til at kortet er helt dødt enda likevel. Fikk startet maskinen en gang igjen nå etter at det har ligget uten strøm et par timer. Men det er helt klart noe her som ikke er som det skal! Nesten så jeg begynner å bekymre meg for at det er skjedd noe med cpu! Siden det er problemer med ram'en (kontrolleren?), men på en annen måte er det rart om det bare er på to av slottene som lager krøll, dvs. maskinen er ikke helt bra når brikkene står i de andre slottene heller da.. Spørs om jeg ikke må få lånt meg en cpu (eller låne bort), så jeg får testet litt mer.. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Mottoet til DFI slår til igjen: "Det går seg til" Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Var hos en kamerat i dag og sjekket om cpu var ok, og det var den! Det var bra! Så da må jeg skaffe meg et nytt hk da.. (blir vel DFI en gang til.. ) Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Håper du er meir heldig med hk denne gangen då så du får eit som klarer iallefall 400HTT. Tenker du kommer til å bruke litt ekstra tid på isolasjon etter dette... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det er seriøst noe rarte med disse hovedkortene altså, etter at det har ligget to dager uten strøm så fungerer det som om det skulle vært nytt. Har ikke klokket noe, men har kjørt prime95 og det ser ut til at alt funker Skal se om jeg ikke får presset opp htt bittelitt til.. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kan hende DFI er først ute med selvreparende elektronikk Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Kan ikkje noen som har for mye penger bestille en OPTERON 170 hos komplett.no og se kor bra den klokke! Har ikkje peng, men har lyst å se kor bra de klokker. Single core opteron klokker jo sinnskt bra! Så er spent på dual core opteron'ene. Hvis det finnes noen med for mye penger kan han/hun sende en til meg også! Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 27. oktober 2005 Del Skrevet 27. oktober 2005 Det er seriøst noe rarte med disse hovedkortene altså, etter at det har ligget to dager uten strøm så fungerer det som om det skulle vært nytt. Har ikke klokket noe, men har kjørt prime95 og det ser ut til at alt funker Skal se om jeg ikke får presset opp htt bittelitt til.. 5067923[/snapback] Ja det er så rart ! Har støtt på det to ganger, og eg veit at mange andre har det samme "problemet" og... Menmen det er no bra på ein måte Problemer pleier å gå seg til med dette kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå