Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Hva har dere andre klart av htt på disse kortene da? Lurer på om det hjelper med vannkjøling av nb? hmm.gif

 

mener å huske jeg klarte 425HTT på mitt kort. Det var med vannavkjølt NB.

Fikk lite forbedringer ved å øke volt på chipset.

 

Kortet ble solgt til en her på forumet , husker ikke hva han kaller seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Standar, har riktignok satt vifte på maks, men temp går ikkje over 45c load. Og då kjører eg chipset på 1,8v som er maks, trur ikkje det er noen risk sålenge det ikkje blir for varmt.

 

 

Edit: har passert litt over ein halv time med priming no, Ser bra stabilt ut :dribble:

Endret av jon-t
Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at kortet er helt dødt enda likevel. Fikk startet maskinen en gang igjen nå etter at det har ligget uten strøm et par timer. Men det er helt klart noe her som ikke er som det skal!

 

Nesten så jeg begynner å bekymre meg for at det er skjedd noe med cpu! Siden det er problemer med ram'en (kontrolleren?), men på en annen måte er det rart om det bare er på to av slottene som lager krøll, dvs. maskinen er ikke helt bra når brikkene står i de andre slottene heller da.. Spørs om jeg ikke må få lånt meg en cpu (eller låne bort), så jeg får testet litt mer..

Lenke til kommentar

Kan ikkje noen som har for mye penger bestille en OPTERON 170 hos komplett.no og se kor bra den klokke! Har ikkje peng, men har lyst å se kor bra de klokker. Single core opteron klokker jo sinnskt bra! Så er spent på dual core opteron'ene. Hvis det finnes noen med for mye penger kan han/hun sende en til meg også! :)

Lenke til kommentar
Det er seriøst noe rarte med disse hovedkortene altså, etter at det har ligget to dager uten strøm så fungerer det som om det skulle vært nytt. Har ikke klokket noe, men har kjørt prime95 og det ser ut til at alt funker :dontgetit:

 

 

Skal se om jeg ikke får presset opp htt bittelitt til..

5067923[/snapback]

 

Ja det er så rart !

Har støtt på det to ganger, og eg veit at mange andre har det samme "problemet" og...

Menmen det er no bra på ein måte :)

Problemer pleier å gå seg til med dette kortet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...