Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det flest som skal kjøpe dfi må ha det klokk får klokking og om går i dass så må du ha rå til nytt osv ikke får fatig folk som ikke rå om ting går dass

hæ?

I second that... Omtrent hver gang han kommer med en kommentar.. *sukk*

Uansett hysterisk morsomt innlegg :!:

Lenke til kommentar
Da forsvant min tålmodighet for å vente på DFI FREEZER, så eg bestilte meg ein slik, som skal visst passe til hovedkortet uten altofr mye modding.

Noen andre som bruker denne som kunne postet temperatur ?

ARGH!

Jeg lette etter den da jeg bestilte vannkjølingen min på lørdag, men fant bare versjon 2 (her)

Leste dog et sted at denne skulle funke også, med litt modding, men det gjenstår jo å se når oppsettet kommer. Folk sier at det er trangt nok uten SLI, men jeg skal prøve å få plass et sted rundt 2 7800 GT kort.

Lenke til kommentar

DFI FREEZER er en vannblokk til DFI HK'et som kommer, men ETA er uvisst. Kan bestilles fra utlandet men pga toll rensen på 200kr inkludert frakt så er det uaktuelt.

 

Nazgul den derre blokken der er da altfor høy for at den skal passe? Du er god om du får det til. Post gjerne bilder mens du holder på !

Lenke til kommentar
Delta_progeny Skrevet 10/10/2005 : 17:05

  Skal snart kjøpe meg et DFI Lanparty NF4 SLI-DR det Her   

Etter å ha fulgt med på alle nykkene som disse hk'ene tydeligvis kan ha, hadde jeg faktisk vært bitte litt skeptisk til å kjøpe "demokort" av akkurat dette. Men det er bare min mening, du har jo samme garanti osv, men jeg er da heller ikke så glad i returer og denslags trøbbel.

Du har kanskje tatt Lordsmyggen's glimrende forholdsregler med i betraktningen:

lordsmygen Skrevet: 08/10/2005 : 18:20 

det flest som skal kjøpe dfi må ha det klokk får klokking og om går i dass så må du ha rå til nytt osv ikke får fatig folk som ikke rå om ting går dass

Så lenge du har det helt klart for deg er det vel greit... :D

Lenke til kommentar
Synes dere skal stoppe hetsingen av smygen, er ikke hans egen feil at han skriver sånn ..

hmm.. Mitt innlegg var ikkje meint som noe hetsing mot noen her! Eg mobba den personen som hadde levert tilbake kortet til Netshop siden dette var demo kort! Kem som har levert det inn har eg ingen peiling på og har heller ikkje antydet noe! :mad:

Hvis ditt innlegg ikkje var rettet mot meg, så overse dette innlegget! :yes:

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar
Pass på skrivefeil

 

Ta deg god tid når du skriver postene dine og se spesielt godt etter skrivefeil, grammatiske feil og eventuell feilinformasjon. Du skal ikke bruke SMS- språk og helst ikke forkortelser, spesielt ikke hvis det er en forkortelse folk flest ikke kan. Hvis du i etterkant oppdager en skrivefeil kan du i så fall bruke "Edit"-funksjonen til forumet for å endre på det som var feil. Det er vanlig å skrive "Edit: 'Det som har blitt endret'" etter en eventuell endring slik at folk kan se hvorfor du har endret på innlegget.

Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn.

 

NB: Dersom du har et skriveproblem, men ønsker allikevel å benytte forumet, ser vi at du helst bruker en elektronisk ordbok før du poster, f. eks. den du finner i Word. Vi vil oppfordre til at du la til informasjon i signaturen din om ditt skriveproblem, slik at du ved en senere anledning vil slippe at kanskje noen tar det opp. Vi vil påpeke at du verken trenger bruke Word eller signaturen slik vi her foreslår dersom dette ikke er ønskelig. Vi opplyser kun om at det er teknisk mulig, slik at vi kan slippe eventuelle uheldige situasjoner i fremtiden. Situasjoner som kan skape et unødvendig problem både overfor moderatorene og deg selv.

Lenke til kommentar
Jepp, antageligvis er det en grunn til at de ligger der..

En annen grunn kan jo være at en "nybegynner" kjøpte kortet, skjønte ingenting av det, og sendte det tilbake. ;)

 

EDIT: DÅRLIG NORSK! BLANDER PRESENS OG PRETERITUM!! :roll:

Jo, men jeg hadde uansett ikke tatt sjansen på å kjøpe det. Da hadde jeg heller kjøpt ultra-d og moddet det til sli.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...