Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store DFI NF4 Tråden!

skyline

Anbefalte innlegg

Jeg har nå et Sli D kort som ligger og venter på meg hjemme. Kommer hjem om ca en uke, da får jeg også en 4400+, 7800GT, MIST 500W og OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition, samt et kabbinet. 14k, sight :no:

Men verdt det :D

Var dumt jeg ikke så at det skulle komme en rev2 av hovedkortet. Er dette forsatt utsatt? Blir det store endringer bortsett fra layout på kortet?

Gleder meg til og sette meg ned og kose meg med dette, blir nesten som NF7-s v2.0. Det var tider ;)

Blir spennende å se om systemet ditt er stabilt med 2GB på standard BIOS. Mine brikker er riktig nok Corsair Valus S, men de var ikke stabil med standard BIOS.

Måtte bruke Cleaned up 704-2bt BIOS for at systemet skulle bli stabilt.

BTW: Finnes det virkelig ikke noe alternativ kjøler til chipset?

Nå har jeg fått systemet. Det ser ikke bra ut til nå. Jeg får ikke signal opp til skjerm, men alle vifter går. Lurer på hva de røde lysa nede til venstre på hovedkortet betyr?

Jeg jobber med saken, kom med tips. Frustrert :cry:

Endret av guttorm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK,har fått PMer fra folk som sliter med DR utgaven av kortet,det er samme problemene som jeg hadde med SLI delen, vil bare gjøre obs på at dette fungerer med D utgaven, ellers vil jeg råde folk som skal kjøre sli til å ta en titt på Asus sin A8N premium kort, det yter minst like bra som DFI sitt + at det er utstyrsmessig overlegent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...