guttorm Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Jeg har nå et Sli D kort som ligger og venter på meg hjemme. Kommer hjem om ca en uke, da får jeg også en 4400+, 7800GT, MIST 500W og OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition, samt et kabbinet. 14k, sight Men verdt det Var dumt jeg ikke så at det skulle komme en rev2 av hovedkortet. Er dette forsatt utsatt? Blir det store endringer bortsett fra layout på kortet? Gleder meg til og sette meg ned og kose meg med dette, blir nesten som NF7-s v2.0. Det var tider Blir spennende å se om systemet ditt er stabilt med 2GB på standard BIOS. Mine brikker er riktig nok Corsair Valus S, men de var ikke stabil med standard BIOS. Måtte bruke Cleaned up 704-2bt BIOS for at systemet skulle bli stabilt. BTW: Finnes det virkelig ikke noe alternativ kjøler til chipset? Nå har jeg fått systemet. Det ser ikke bra ut til nå. Jeg får ikke signal opp til skjerm, men alle vifter går. Lurer på hva de røde lysa nede til venstre på hovedkortet betyr? Jeg jobber med saken, kom med tips. Frustrert Endret 29. september 2005 av guttorm Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) 4 lys: system start up 3 lys: cpu detekted 2 lys: Dram detected 1 lys: VGA detekted Ingen lys: System boot up. Se side 15 i manual. Utifra dette kan du fine ut hvor det stopper opp. Endret 29. september 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Flaut, jeg prøvde flere ting på en gang, men har en mistanke om at clear cmos gjorde utslaget Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Flaut, jeg prøvde flere ting på en gang, men har en mistanke om at clear cmos gjorde utslaget trenger ikke være flau av den grunn, det er fort gjort å bli for ivrig Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Snekker`n Skrevet 29/09/2005 : 21:16 4 lys: system start up 3 lys: cpu detekted 2 lys: Dream detected Så i praksis, hvis du har 2 lys betyr det keep on dreaming... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Snekker`n Skrevet 29/09/2005 : 21:16 4 lys: system start up 3 lys: cpu detekted 2 lys: Dream detected Så i praksis, hvis du har 2 lys betyr det keep on dreaming... riktig det er da du kan begynne å drømme om nytt kort Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Her er iallefall det nye DFI kortet som kommer: http://www.dfi.com.tw/Press/press_header_c...390.jsp&SITE=US Har allerede bestilt dette Endret 29. september 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Men, når kommer det? Edit: Hva har du bestilt? Kortet? Fra hvor, når hvordan? Endret 29. september 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 ser bra ut det der. spørs hva prisen blir da. de nye crossfire korta til dfi koster jo 2 lapper.... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 må ha et sånt... Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Virker som DFI fortsatt har den sinna 7000++ rpm vifta enda... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Hva heter egentlig den tidligere multipileren i denne biosen, ser den er nevnt tidligere i tråden som cpu/fsb ratio. Men kan ikke finne noe om den, bare fsb osv. Må jeg flashe for å få den? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Men, når kommer det? Edit: Hva har du bestilt? Kortet? Fra hvor, når hvordan? http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...4&g2=268&g3=454 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 11*240=2640Mhz på standar volt. Nå må jeg bare finne ut hva rammen klarer. Har ikke kjørt prime enda, men alt virker helt fint til nå. Var en gresk bios dette, tar tid å finne ut av ting. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 OK,har fått PMer fra folk som sliter med DR utgaven av kortet,det er samme problemene som jeg hadde med SLI delen, vil bare gjøre obs på at dette fungerer med D utgaven, ellers vil jeg råde folk som skal kjøre sli til å ta en titt på Asus sin A8N premium kort, det yter minst like bra som DFI sitt + at det er utstyrsmessig overlegent. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 1. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2005 Er det dette kortet? DFI nf4 SLIi-DR Expert Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 noen som vet om dfi har ordnet opp i strøm forsyningen til minnet på den nye versjonen? Vurderer å kjøpe om de har fikset opp i vtt problemene, selv om det var noe dyrt... tror ikke det er så lenge til mitt ultra-d avgår med døden fantastisk at det lever enda egentlig.. Lenke til kommentar
tomin Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 hvordan får jeg dette kortet til å boote fra usb minne pinne ? Lenke til kommentar
smy Skrevet 2. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) nja kunne tenk det asus kort men må 1.65vcore + på cpu her er på jakt etter nytt hvodkort med sli Endret 2. oktober 2005 av lordsmygen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå