Franking Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Hvilket program bruker dere til å overvåke temperaturene? Motherboard Monitor støtter ikek NF4 virker det som. Se denne Linken MBM5 Funker genialt hos me Edit: amarios Hadde vist linket denne. en fordel å lese til sluten av siden Endret 15. september 2005 av Franking Lenke til kommentar
cowai Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Testa med en chieftech 400w 24pin fra lqpl. Nå virka alt! Da er det jo bare å bestille en mist 500w med en gang.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Noen som har noen oppdateringer om rev. 2 av kortet? *lei av å vente* Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg fikk kortet i dag. Ultra-D versjonen. Jeg skal bare koble opp. Men var så jævlig mange jumpere som kunne stilles på at jeg nesten ikke tørr Er det bare å koble opp som et vilket som helst vanlig hk? Bør jeg bruke en spesiell av de 16x pci-e slottene til gfx-kortet mitt? Lenke til kommentar
DeAtHMAN Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Sitter her med ny tilkoblet data med DFI LanParty hovedkort men får ikke instalert Windows maskinen booter bare?Vet dere noe jeg kan gjøre?Den finner ikke windosws cden når den booter opp? Håper på rakse svar?? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg fikk kortet i dag. Ultra-D versjonen. Jeg skal bare koble opp. Men var så jævlig mange jumpere som kunne stilles på at jeg nesten ikke tørr Er det bare å koble opp som et vilket som helst vanlig hk? Bør jeg bruke en spesiell av de 16x pci-e slottene til gfx-kortet mitt? Det er den øverste som gir best ytelse, men det har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Sitter her med ny tilkoblet data med DFI LanParty hovedkort men får ikke instalert Windows maskinen booter bare?Vet dere noe jeg kan gjøre?Den finner ikke windosws cden når den booter opp? Håper på rakse svar?? Du må nok inn i bios og sette "boot-order" riktig Lenke til kommentar
Obix Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Sitter her med ny tilkoblet data med DFI LanParty hovedkort men får ikke instalert Windows maskinen booter bare?Vet dere noe jeg kan gjøre?Den finner ikke windosws cden når den booter opp? Håper på rakse svar?? Du må nok inn i bios og sette "boot-order" riktig Eller trykke "Esc" under post. Da kan du velge hva du vil boote fra. Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg har bare en 20-pin strømforskyning. Skal jeg sette den nederst så det blir igjen 4 plasser over? Eller motsatt? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Finnes det virkelig "bulk"-utgaver av hovedkort? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg har bare en 20-pin strømforskyning. Skal jeg sette den nederst så det blir igjen 4 plasser over? Eller motsatt? du vil ikke få den ned i de øverste kontaktene uten å bruke rå makt. så med andre ord så skal den stå nederst Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Tipper det er nevnt i brukermanualen også? Medmindre det virkelig er en bulk-variant ute og går her.... Lenke til kommentar
monkey island Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) ok Mulig jeg må prøve ut litt mer. . . Men nå kom det enda et nytt problem Jeg skulle montere cpu-vifta. Men der det står at jeg skal koble til cpu-vifta er det 4-pin. Men cpu-vifta mi er 3-pin og passer akkurat i de FAN-socketene som er rundt på kortet. Vil det virke like bra å montere den der? Ser du kommer med noen sarkastiske kommentarer til meg skrue. Kjør på, jeg fortjenter det sikkret. Men er ikke alle som er pc-guruer og tørr å forske ut. Har vært uten pc i 1mnd. Har ikke lyst til å fucke det opp nå. Kan bare slette alle innleggene mine etterpå hvis det hjelper. Endret 15. september 2005 av Ar3z Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) ok Mulig jeg må prøve ut litt mer. . . Men nå kom det enda et nytt problem Jeg skulle montere cpu-vifta. Men der det står at jeg skal koble til cpu-vifta er det 4-pin. Men cpu-vifta mi er 3-pin og passer akkurat i de FAN-socketene som er rundt på kortet. Vil det virke like bra å montere den der? Ser du kommer med noen sarkastiske kommentarer til meg skrue. Kjør på, jeg fortjenter det sikkret. Men er ikke alle som er pc-guruer og tørr å forske ut. Har vært uten pc i 1mnd. Har ikke lyst til å fucke det opp nå. Kan bare slette alle innleggene mine etterpå hvis det hjelper. Svaret men du tror kanskje ikke at det dreier seg om den floppypluggen som skal forsyne skjermkortene med extra strøm du mener? Endret 15. september 2005 av ArcticOC Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) det er en egen 3 pin kontakt på hovedkortet for cpu vifter. det står cpufan på den. sjekk i hk boka di dersom du ikke finner den. jeg tror kanskje articOC er inne på noe når han snakker om den floppy kontakten...men den ska ha strøm fra psu edit: for dere som liker dfi: DFI Crossfire det der må hw.no teste så fort som mulig Endret 16. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
v_vader Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er det flere som har hat trøbbel med nvidia nettverksdelen på disse kortene. Har et sli-dr kort som restarter med en gang nettverks kontakten plugges i nvidia nettverks kontakten. Den andre netverkontakten funker ikke selv med drivere installert. Er ikke overklokket enda og dønn stabil uten nettverk. Er kjedelig å spille uten nett. Hva er anbefalt bios med ocz vx ram ? originalt eller ? Tenkte å prøve ny bios før jeg returnerer det til netshop. Ha en god helg folkens. Lenke til kommentar
tomin Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 hmmz , hvordan får jeg bootet med minnepinne på dette hoved kortet , noen som vet Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) det er en egen 3 pin kontakt på hovedkortet for cpu vifter. det står cpufan på den. sjekk i hk boka di dersom du ikke finner den. jeg tror kanskje articOC er inne på noe når han snakker om den floppy kontakten...men den ska ha strøm fra psu Ja, tror nok det er floppypluggen han snakker om. Men vi vil se flere og flere hovedkort med 4pin vifte-plugger i salg framover, det er den nye standarden hva gjelder PC-vifter. Den siste ledningen (nr.4) er til TACO-generatoren i motoren til vifta, en sensor som lar deg sette en nøyaktig omdreiningshastighet på vifta. Den lar deg f.eks. gå inn i BIOS og sette vifta til å gå å på 2364rpm og det vil også vifta gå på ettepå Men trenger vi det? Kjekt å ha uansett Endret 16. september 2005 av ArcticOC Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ArcticOC Skrevet 16/09/2005 : 14:27 Men vi vil se flere og flere hovedkort med 4pin vifte-plugger i salg framover, det er den nye standarden hva gjelder PC-vifter. Ja, kan nevne at Intel har hatt dette som standard i godt over et år (boxed Prescott). På mitt Asus S775 kan jeg da velge i bios om jeg vil bruke 3 eller 4 pins vifte, og kontakten på hk er laget slik at "det ikke er mulig" og sette 3 pins på feil pinner. Så vil tro dette vil være vanlig også på andre enn Asus, om dette er fremtiden på AMD også. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) typisk, akkurat det vi trenger, kabler som tar enda mer plass...dog så kan det jo bli kjekt å kunne sette vifta til et bestemt turtall da...for perfektsjonistene i alle fall skal jeg ha 1278rpm eller 1283rpm? nei nå vet jeg det, jeg tar 1337rpm Endret 16. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå