Boralis Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) EDIT: BTW, Nice avatar snekker'n! Takk det samme Jeg hadde en blokk jeg begynte å tilpasse,men ble ikke ferdig og nå har jeg jo Asus hk, så jeg vet ikke om den ville fungert. Det var en danger den blokk beregnet til intelkort. Endret 12. september 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Begynne å bli oppgitt over den lange vente-tiden med tanke på chipsett vannblokk til dette HK'et! Mener å ha sett noen i denne tråden hadde en annen vannblokk egentlig beregnet til skjermkort som de hadde plasset på HK'et, prøvde å finne det igjen i tråden men den er jo så laaaaaang. Hvilken blokk var dette!!?? *BUMP* Trenger svar ASAP! Lenke til kommentar
Obix Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Furyfax: Denne EDIT: BTW Kjører selv hjemmesnekret og er fornøyd med det (ser penere ut etter en runde i poleringsmaskinen). Endret 12. september 2005 av Obix Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ok! Takker! Vil denne passe helt problemfritt på hovedkortet uten noen from for modifikasjoner? Har TT BW vannkjølings kit, etter det eg forsto så passte dette sammen. Er det noe mer enn den blokken eg trenge, har nok av slange. Regner med pumpa takler dette, eller ? Lenke til kommentar
Obix Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Furyfax: Har ikke brukt den selv men har sett i et innlegg lenger fremme at den er brukt med hell. Tror heller ikke det skall bli noe problem med pumpen i BW settet. I stuen har jeg en HTPC hvor jeg har installert et BW sett med CPU og GPU blokk. Har ingen problemer med gjennomstrømningen på den. Bruker dog en annen GPU blokk men det skall ikke være store forskjellen på disse. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Men trenge eg noe mer enn den blokka, følger det med deler slik at det er bare å ta slanger å koble sammen eller må eg kjøpe noen ekstra smådeler ? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Har et problem med Nvidia nettverkskortet på mitt sli-d? Kan ikke starte! Hva kan dette komme av? Lenke til kommentar
Franking Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Bilde Skremende like blokker vi hadde Obix. Trode mesten det var mi vannblokk som var stjålen Hehe Er det andre som har laget blokker til Chipsettet. hadde vært morsomt å sitt dem. Det er jo ganske enkelt å lage en slik hvis du har tilgang på utstyr. Baufil,flatfil,bormaskin.bor og gjengetapper Da er det bare å handle Denne og valgfrie koblinger til slange. et par timer arbeid så har du en super vann blokk Endret 12. september 2005 av Franking Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Franking du kan jo lage en til meg, men jeg er student og har veldig dårlig råd. Endret 12. september 2005 av Furyfax Lenke til kommentar
Mr. Nibble Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Men trenge eg noe mer enn den blokka, følger det med deler slik at det er bare å ta slanger å koble sammen eller må eg kjøpe noen ekstra smådeler ? Det som trengs følger med. Blokka må nok monteres som på bildet, ellers vil den stange i diverse komponenter. Edit: Her er det som følger med: http://www.thermaltake.com/watercooling/a1983.htm Endret 13. september 2005 av Mr. Nibble Lenke til kommentar
Franking Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Franking du kan jo lage en til meg, men jeg er student og har veldig dårlig råd. den bloka til høyre på bilde er ikke i bruk den ble bygget for bw tt Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Vedrørende chipset kjøling: Jeg har denne (bildet) Koolance Gold som jeg kjøpte på Microplex for bare 200Kr for ca et år siden. Jeg bruker den på Asus A8N-sli akkurat nå, men kunne i grunn tenkt meg en slik blokk til, er kjempefornøyd med den lille tassen. Har noen sett slike til salgs noe sted? Ser ikke ut til at MP har den lenger. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Fy faen..her satt jeg og hørte musikk, plutselig bare "pang!" fra pcen, der kom det gnistring og røyk fra ene viftekontakten. Slo bare av pcen i all hast..er glad kortet enda lever..huff Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Fy faen..her satt jeg og hørte musikk, plutselig bare "pang!" fra pcen, der kom det gnistring og røyk fra ene viftekontakten. Slo bare av pcen i all hast..er glad kortet enda lever..huff WTF? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Fy faen..her satt jeg og hørte musikk, plutselig bare "pang!" fra pcen, der kom det gnistring og røyk fra ene viftekontakten. Slo bare av pcen i all hast..er glad kortet enda lever..huff WTF? Samme sier jeg :| Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 hvem av kontaktene da? er glad jeg har viftestyring Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) hvem av kontaktene da? CPUFAN kontakten.. Kan nevne at vifta døde i samme slengen. Lukter ikke akkurat godt her nå.. Endret 13. september 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 merkelig...blir enda en rma på dfi kort da? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) merkelig...blir enda en rma på dfi kort da? Nah, kortet er helt i orden bortsett fra den 3pins kontakten, men jeg tror ikke jeg skal ta sjansen på å koble til en ny vifte der. Endret 13. september 2005 av LenniZ Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har et problem med Nvidia nettverkskortet på mitt sli-d? Kan ikke starte! Hva kan dette komme av? Ps.. Denne tråden er alt for fokusert på kjøling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå