Re-Offender Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Tviler sterkt på om det er stort mer enn 2-3 mm altså, er slik at nb vifta blir vippa litt på når man trykker kortet nedi slotten. Takker på nytt skyline! Tror denne passive kjøleløsningen blir bedre enn den orginale kjøleren.. Jeg hater viftestøy men liker å overklokke, så da måtte det bare bli slik Hva finner du ut ang. din mod? sinnsykt kult om du gjennomførte greia.. men det vil nok ta litt tid Endret 21. februar 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
skyline Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Har ikke fått gjort noe mer enda nei, må få tak i noen kobber emne først, og en dremmel. Driver å tråler internet etter NB blokk, har funnet en som kanskje passer. Skal prøve å sjekke med DFI hvordan det er å få løsna di alu finnene på kortet, hviss det blir forjævlig vanskelig blir det nok en litt mer lettvindt løsning, feste kobber blokka på finnene isteden Lenke til kommentar
Vapo Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ny test av DFI NF4 Sli-DR på www.hardocp.com. Veldig bra med masse screen shots fra bios. Burde leses av alle! Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ny test av DFI NF4 Sli-DR på www.hardocp.com. Veldig bra med masse screen shots fra bios. Burde leses av alle! DFI="Diamond Flower International" ifølge den testen!!! Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Da gjenstår det bare å lage festemekanismen til den ultimate DFI nF4 kjøleren Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) slettet Endret 22. februar 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Vel sliter noe så jævlig med dette kortet,bla er driverne på cden helt korrupte, var helt umulig å feks komme på nett etter at disse var instalert. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Da var kortet moddet til SLI, loddet en ø0,1mm leder mellom punktene på chipsettet som gir det ny ID (Ultra --> SLI) Har dessverre lånt bort digital kameraet mitt.. så blir bare ekle webcambilder de neste dagene Skal ta et macro foto som viser loddinga senere. Chipsettet på kortet mitt var prousert i uke 52 i 2004 Endret 22. februar 2005 av ArticOC Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har opplevd mye rart med div pcutstyr men dette kortet tar kaka, ikke kan jeg legge inn driverne som fulgte med for da kuttes forbindelsen til nettet, ikke kan jeg hente eposten via msn, ikke funker opera osv osv. Setter jeg inn et annet hk og bruker nøyaktig de samme delene fungerer alt perfekt. Joda jeg har formatert hden 3-4 ganger og lagt inn windows på nytt, men alt blir rape tullete på dette kortet. Hørte jeg retur Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har opplevd mye rart med div pcutstyr men dette kortet tar kaka, ikke kan jeg legge inn driverne som fulgte med for da kuttes forbindelsen til nettet, ikke kan jeg hente eposten via msn, ikke funker opera osv osv.Setter jeg inn et annet hk og bruker nøyaktig de samme delene fungerer alt perfekt. Joda jeg har formatert hden 3-4 ganger og lagt inn windows på nytt, men alt blir rape tullete på dette kortet. Hørte jeg retur Hadde det problemet med at nettet "kuttes" selv (vet ikke om det var samme årsak da).... hadde vel en 3 formateriner før jeg fikk alt til og funke (satt fra torsdags kveld til søndags etter middag før jeg var "fornøyd....) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ja,men det rare er at det kun er med dette hovedkortet , setter jeg inn et annet er alt ok. Men måtte gå på en annen maskin og laste ned ny bios til dette kortet , har nå innstalert den så får vi se om det blir bedre . Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 hadde samme problem til jeg la inn nyeste beta bios Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Ok, har endelig fått ny bios inn og da ser det bedre ut,men må si det er dårlig at dem selger et kort med en bios som ikke funker sammens med de driverne de har lagt med. Et stort minus i margen til DFI Man betaler vel ikke 2000.- kr for å plages heller Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 var det slik at man måtte bruke floppy for å oppdatere bios på dette kortet? må nesten vite om jeg må plukke pc'n på jobb fra hverandre... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvilken bios er den nyeste, og hvor finner jeg den? Samme om det er betabios, bare det funker. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 versjon 2.17 er nyeste. Tror jeg fant link til den tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 var det slik at man måtte bruke floppy for å oppdatere bios på dette kortet? må nesten vite om jeg må plukke pc'n på jobb fra hverandre... Jo , du laster den først ned på hden i maskinen, så tar du en tom diskett og overfører den dit, da er den ferdig for flashing og det er bare å restarte maskinen så booter den fra disketten. Lenke til kommentar
FlatEric82 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 var det slik at man måtte bruke floppy for å oppdatere bios på dette kortet? må nesten vite om jeg må plukke pc'n på jobb fra hverandre... Jo , du laster den først ned på hden i maskinen, så tar du en tom diskett og overfører den dit, da er den ferdig for flashing og det er bare å restarte maskinen så booter den fra disketten. sukk... tungvindt... jaja, jeg får ta med meg skrujernet i mårra da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå