Gå til innhold

Krasj når driver til tv-kort skal installeres.

sohan

Anbefalte innlegg

Like før helgen fikk jeg min nye pc med windows XP.

Full av pågangsmot skulle jeg nå installere driver til tv-kort:

Winfast DV2000 m. firewire.

PC'en krasjet og driveren til lydkort og driver til dvd-brenneren gikk og med i krasjet.

Forsøkte flere ganger å installere på nytt, uten at det gikk. Kan det være noe feil med selve tv-kortet som forårsaker dette, eller kan det være noe med XP?

Skjermkortet i pc er Geforce 6600.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke noen feil med kortet. Du kunne prøvd å laste ned drivern på nytt å forsikre deg om at det er rett driver.

Men jeg tror dessuten at XP har standard drivere som virker helt greit(vet ikke om det er til det tv kortet, men kan regne med det).

Lenke til kommentar

Hei, av alle ting & tang som jeg har innstallert i årenes løp, har TV-kort vært det desidert mest 'kranglete' å få til.

Jeg anbefaler deg å sjekke produsentens hjemmsider for oppdaterte drivere, og ikke bruke de som følger med kortet.

Blir stilig når det virker da!

mvh r.

Lenke til kommentar
Det er vel ikke noen feil med kortet. Du kunne prøvd å laste ned drivern på nytt å forsikre deg om at det er rett driver.

Men jeg tror dessuten at XP har standard drivere som virker helt greit(vet ikke om det er til det tv kortet, men kan regne med det).

Prøv overnevnte...

Hvis det ikke fungrer kan du formatere.... Det pleier og hjelpe mot det meste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...