perpyro Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg har installert NOD32 trial og er hittil veldig fornøyd. Fjernet virus som ikke Norton kunne, så planen var å kjøpe denne. Kjempebra at de har en 30 dager fullversjon trial slik at man kan teste programmet skikkelig før man kjøper. Eneste jeg er usikker på er om denne scanner innkommende e-post. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Selfølgelig gjør den det!!! Svar avgitt er "JA!" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Selvfølgelig! NOD32 er også langt bedre enn Norton på scanning av innkommende data. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vær obs på at NOD32 ikke scanner utgående e-post Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vær obs på at NOD32 ikke scanner utgående e-post Er du helt sikker på dette? Lenke til kommentar
So|o Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vær obs på at NOD32 ikke scanner utgående e-post Er du helt sikker på dette? Ja, er 99% sikker på at den bare scanner innkommende e-post. Det er kun innstillinger for POP3 i menyen, ingen ting for SMTP Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Nå har jeg åpnet dagens søppel e-post og ja som dere sier den scanner inngående post og fant 2 mail med virus. Blir å kjøpe dette programmet. Ser ut som det apsolutt er verdt det. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Heisan Cornel, Karamell har nettopp postet et innlegg i tråden"Jeg fikk et virus via MSN Messenger" som du har abonnert på. Innlegget finner du her: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...view=getnewpost Det kan være flere nye innlegg i denne tråden, men kun èn e-post blir utsendt pr. besøk for hver tråd du har abonnert på. Dette for å hindre oppfylling av innboksen på e-posten din. Unsubscribing: -------------- Du kan si opp abonnementet når du måtte ønske det ved å gå inn på kontrollpanelet i forumet. Klikk på "Vis abonnement" -lenken. _____________________________ Forum. http://forum.hardware.no/index.php __________ NOD32 1.998 (20050212) Information __________ This message was checked by NOD32 antivirus system. http://www.nod32.com scanner alt den. btw, koster 550 kr ca for 2 år med NOD32 Lenke til kommentar
gresh Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Henter du epost gjennom POP3 med SSL (sikker godkjenning) vil ikke nod32 (IMON modulen) sjekke eposten din for virus. Nod32 vil derimot sikre datamaskin mot å bli infisert gjennom AMON modulen. IMON scanner nesten all internett trafikk AMON beskytter datamaskina fra å bli infisert. Kjøper du Nod32 2 års lisens online fra reseller i USA så får du lisensen din billigst. Holder du trial versjonen din fullt ut de 30 dagene først får du jo 2 år + 1mnd gratis beskyttelse. Noen resellere gir også student rabatt. Nod32 er dessverre ikke stilt inn til å scanne alle filtyper når du installerer det. Stiller du inn Advanced Heuristics scanning tar den de nyeste virus som enda ikke har blitt definert i virus definisjonene. Guide til bedre oppsett av Nod32. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 tnx for den guiden... tok litt lengre tid og scanne no ja. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) litt ot: hva er den neyste versionen av nod32? tenkte at jeg skullt eteste en trial.. men vil vite hvilke version som er nyest, så jeg velger rett edit: fant det på DL siden demmers Endret 16. februar 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Jeg blir stadig imponet over hvor grundig og bra den er. Fant og sletta enda ett par virus Norton ikke kunne slette.(SAHAgent.B og CWS.gen.) Får lønn den 23. så da kjøper jeg den. Endret 16. februar 2005 av perpyro Lenke til kommentar
:.ELD.: Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Er det innebygget brannmur i NOD32? Hvis ikke, hvilket brannmurprogram bruker dere? Lenke til kommentar
gresh Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Nei det er ikke brannmur i Nod32. Jeg bruker den innebygde brannmuren i Windows XP SP2. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Hvordan får man NOD32 til å scanne Gmail'en min ? går det an ? eller scanner den bare programmer som outlook osv osv osv ? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) Jeg tror den bare scanner hvis du bruker et program som f. eks. Outlook. NOD32 vil jo si ifra hvis det er et virus på siden du besøker, så du er nok sikker for det. Endret 17. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Jeg teste de tingene som sto i den NOD32 gaiden med det resultat at endringene i IMON gjorde at internett ble ubrukelig, dvs. at nesten ingen sider var tilgjengelig, så har stilt tilbake noen endringer. Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hos meg fungerer ikke internett i det hele når imon er aktivert, hvordan kan det ha seg??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå