Skrollan Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Har tengt til å bestille meg følgende: 2stk uv blacklight 2stk blå katoder 3stk basickit 1stk soundcontrol 1stk blå neomwire 1stk inventer (neonwire) 3stk mist 80mm vifter 1stk uv blå 80mm vifte 1stk uv 120mm blå 3 stk viftekoblinger </a>1stk viftestyring 1stk lcddisplay 1 stk tennigslås Nå??? Hva synes dere??? Ris/ros tas i mot fra alle kanter... noen tanker om hva jeg bør bytte ut evt fjerne??? takker for alle svar PS: har jeg gjort noe feil??? si ifra ikke slett den... Endret 15. februar 2005 av Skrollan Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 UV og blå katoder funker heller dårlig sammen. Eller er det meningen at du skal veksle mellom dem? Ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Mulig du har ett "Basic Kit" for mye - litt avhengig av hvilket oppsett du skal ha, men Basic Kit'et tar 2 katoder hver. Lenke til kommentar
captzalo Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Som tidligere nevnt; Blå katoder og UV-lys sammen er en dårlig idé. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 istede for de blå kathodene burde du heller putte inn f.eks uv Ide kabler og kabelstrømper sammen med uv kathodene. har dette selv og er veldig fornøyd med utseende. men husk å kjør så stilrent som mulig, helst bare 1 farge. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 gir UV fra seg mye lys??? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Nei Jeg har nøyaktig to slike blå kald katoder - og de gir absolutt ikke fra seg mye lys. Blir liksom et litt dunkelblått skimmer........:-) Men absolutt stilig - det skal vel ikke være en Disco- kasse heller. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 skal bare få lyst opp kompene litt dah.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Istedenfor den dyre LCD skjermen fra hammar hadde jeg bestilt denne da den er grafisk med flere muligheter og til samme pris her Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 har lyst til å bestille fra norge.... mindre frakt og student rabatt... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Uansett blir det overkill med så mye forskjellig lys, kjør stilrent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå