Perius Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Som i tittlel, noen som vet av en plass de kan ha igjen? Kjørte villmann igår men det var utsolgt overalt. Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Var det deg. Da kjørte du nesten over meg Jeg var på leftdal, expert, avalon, spaceworld , ikke spiderman, men hva er sjansen for at de har det :\. Tror nok vi må vente til i midten av vinterferien da neste ladning skulle komme. Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Eller bare kjøre en tur til Elkjøp på Sunndalsøra. De får inn 5 CE og 10 vanlige i slutten av uka Fikk dem til å legge av en CE til meg Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 sjekk på coop obs på city lade.. fant det der jeg Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Var i byen igår, var utsolgt overalt. Men på spiderman kan du skrive deg på en liste sånn at de holder av en retail når de får inn WoW. De sa at de får inn wow i løpet av uka, mest sansynlig på fredag eller lørdag. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 sjekk på coop obs på city lade.. fant det der jeg tror de skal ha igjen på Obs ja men kan ikke låve no. Lenke til kommentar
Perius Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Takker for tips Dog blir nok Sunndalsøra litt langt borte.. Har satt opp en liten liste over hvilke butikker som kan ha det. Drar ut en tur nå snart så jeg kommer med tilbake melding om hvem som har det inne. Listen: Brio Valentinlyst senteret Edwis City syd Emfi leker Kongensgate 9 Toys R' Us Rosten Øksendal Interbok Dronningens gate 9 Notabene Byhaven Norli Beddingen 8 (solsiden) Ark Bruns Kongens g 10 /14 Free Rec shop Thomas Angels gate 31 / Thoning Owesens g 31 / Trondheim Torg Smart-Club Tiller Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 De hadde WoW på OBS! City Syd for et par dager siden Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Ikke gå til spill-butikker. Gå til de ikke fullt så opplagte. Elkjøp på Levanger var helt tomme de, men så gikk jeg til Norli bokhandel, de hadde minst 10 eksemplar inne (i går). Leketøysbutikker høres lurt ut ja. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Elkjøp Leangen fikk det inn idag, så jeg regner også med Elkjøp Tiller fikk det samtidlig Endret 15. februar 2005 av apollox Lenke til kommentar
Perius Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Da har jeg kjørt byen rundt en gang til uten hell. Rall selvfølgelig ikke Elkjøp på leangen.. Får vel stikke innom der en tur i morra etter jobb. Syntes flere burde gjøre som Valve å ha en mulighet til å kjøpe spillet over nett. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Lyd og bilde(musikkverket) Stjørdal hadde flere eksemplarer senest i dag. Men prisen er ganske stiv.. 499,- Endret 15. februar 2005 av Dr3ad Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg kjøpte WOW på Siba lade i går... De hadde fått inn 20 stk klokka 12.00 i går... Marsan Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Free record shop på KBS senteret hadde noen inne igår Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Expert på Melhus har det sikkert inne. Er bare å ringe og spørre. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg kjøpte det nest siste spillet på Siba på lade. De sa det var de to siste spillene i byen. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg kjøpte det nest siste spillet på Siba på lade. De sa det var de to siste spillene i byen. Hva betalte du? Jeg kjøpte det også på Siba til 349,- En kamerat av meg dro å kjøpte spillet etterpå, og han sa at de hadde feilpriset, så nå skulle de sette opp prisen til 499,- Det var på mandag. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg kjøpte det nest siste spillet på Siba på lade. De sa det var de to siste spillene i byen. Hva betalte du? Jeg kjøpte det også på Siba til 349,- En kamerat av meg dro å kjøpte spillet etterpå, og han sa at de hadde feilpriset, så nå skulle de sette opp prisen til 499,- Det var på mandag. Stemmer det. Jeg betalte 499. Lenke til kommentar
stianfs Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Dere kan komme til Volda da Der har vi WoW Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg kjøpte det nest siste spillet på Siba på lade. De sa det var de to siste spillene i byen. Hva betalte du? Jeg kjøpte det også på Siba til 349,- En kamerat av meg dro å kjøpte spillet etterpå, og han sa at de hadde feilpriset, så nå skulle de sette opp prisen til 499,- Det var på mandag. Stemmer det. Jeg betalte 499. Hadde flaks jeg da.. Fikk det for 349,- som sagt. Det koster jo 399,- på Elkjøp, så jeg syntes det var litt billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå