Launch Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har en mappe med en mappe i som ikke går ann å slette, begge er tomme (ingen skjulte filer i dem) og skrivebeskyttet/Read only. Den første mappen kan jeg rename og gjøre endringer på, men den som er inni kan kun flyttes rundt på på samme HD og hverken slettes eller gis nytt navn. Er det noen måte å få slettet disse irriterende mappene på i Windows XP (SP2) eller må jeg formatere? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Start opp i sikkerhetsmodus og slett den da. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Fungerte ikke, cannot delete folder blablabla i sikkermodus Endret 15. februar 2005 av Launch Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Start i sikkermodus, og ta av haken ved "skrivebeskyttet". Dermed skal det fungere fint å fjerne de. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hvis ikke det fungerer kan du prøve med MoveOnBoot. Programmet fungerer slik at den sletter filen under oppstarten av Windows. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 @kd - Nei det fungerte faktisk ikke MoveOnBoot ville ikke slette tomme mapper, tar vist bare filer... Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 (endret) Start opp med en bootdisk, let deg frem til mappen den ligger i, skriv- del mappenavn EDIT: Du får bare unskylde meg litt, er vandt til å gjøre sånne ting på eldre pc-er (les: fat32), du vil selvsagt ikke ha tilgang til disken fra dos om du har ntfs filsysten, noe du antakeligvis har Endret 16. februar 2005 av jh_ Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hei! Prøv dette programet: http://www.dr-hoiby.com/WhoLockMe/ eller for den del direkte til nedlastingen (Who lock me? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Nope, funker ikke får ikke opp noe... (Ja har NTFS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå