Fat_ASS Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Finnes det noe virus program som funker grett å ikke koster noe?? fikk sånn security greie med online abbonemanget til telenor men det er så mye rot med det! vil ikke ha brannmur med! vil bare ha reine virusprogrammet da jeg sjelden bruker brannmuren uansett å windows SP2 har egen brannmur vis jeg noen gang skulle trenge det! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Fant ut at man kunne visst bare hente norton antivirus vi man ville også.... Vel da er det problemet løst...(håper jeg) bare ikke virus programmet roter til maskina mi... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Norton antivirus er et helvete å bli kvitt hvis du finner ut at du ikke skal ha det likevel, skulle fjerne det hos noen for 3-4 dager siden, men uninstallen ville rett og slett ikke virke... Så det er den sykt lange listen med manuelle fjernings anvisning man må gjennom. Kunne anbefalt deg NOD32 som jeg bruker, men det koster litt, ca 2-250,- for 12 mnd. Endret 15. februar 2005 av Launch Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Norton antivirus er et helvete å bli kvitt hvis du finner ut at du ikke skal ha det likevel, skulle fjerne det hos noen for 3-4 dager siden, men uninstallen ville rett og slett ikke virke... Så det er den sykt lange listen med manuelle fjernings anvisning man må gjennom. Har hatt store problemer med at installasjonen må være fullkommen for at programmet ikke skal F**ke opp maskina.... tør ikke røre på musa en gang i frykt for at den skal bli vanskelig å ha med å gjøre.. Nå har jeg ikke hatt noe problemer siden jeg installerte det i dag så jeg antar at installasjonen gikk bra... Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Finnes det noe virus program som funker grett å ikke koster noe?? Sasser og blaster. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Regner med at du snakker om antivirusprogramvare. Hvis du søker litt her på forumet, så vil du fort finne ut at det har vært mange poster om dette i Sikkerhets-delen av forumet. Endret 15. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå