SmileHappy Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Ja hvor skal jeg starte, det hele startet jo når jeg og en kompis skulle prøve ny cpu en amd athlon 3ghz, klarte alle sjekker i bios da noe streika. etter og ha prøvd det meste til og med reset bios. så skiftet vi tilbake til min gamle amd atlhon 2.5, da feilen kom tilbake menne det varierer lit mer da når den streiker og hvorfor noen ganger vil han ikke læse cpu. Prossesor is dammaged or is unworkable, menne amd athlon 3ghz funket fint på andre pcer har ikke testet 2.5 menne, er det hk eller prossesor. det lengste pcen har stått på er cirka humm 15minutter wuhu , såå streiker den . noen som har hatt lignende erfaringer eller tips råd, jeg har prøvd det meste til og med sett etter støv i sokkelen, demontert alt og montert tilbake. og sjekket jumpere opsett, Abit-nf7 v2, 1024ram twinmos, gf 5900xt asus, 80gb harddisk. og amd athlon 2.5ghz og 3ghz(men ingen funker). om denne går under HK eller cpu, i tema er vanskelig og si :S. Endret 15. februar 2005 av SmileHappy Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Flyttes fra "Annet om hardware" til "PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor". Lenke til kommentar
SmileHappy Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 oj, sorry var ikke klar over den nye posten for no. admin blir bare til og stenge denne håper jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå