Gå til innhold

Nå får Nokia videotelefoni


Anbefalte innlegg

Java funksjonen på 6630 er faktisk bedre enn på 6680 og det er noen andre småting også som går på programvare.

Jeg synes at 6630 er en kul telefon kanskje ikke den fineste men den er god å holde og har raske og gode taster.

6630 har jo videotelefoni da.

Men jeg er enig at hvis du vil kjøpe en 3g telefon så er det lurt å vente til neste år for da har utviklinga kommet mye lenger. Jeg skal hvertfal vente til neste år hvis jeg eventuellt skal ha ny 3g telefon da,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enderlig har jeg fått bevis på at nokia 6680 sin skjerm ser/virker noe bedre enn nokia 6630 sin. :p Var på en amerikansk side og der hadde de testet telefonen, de skrev at forskjellen på 256 000 farger og 65 000 farger var umulig å se med det blåtte øye, de skrev også det at nokia hadde innrømet at det med 256 000 farger ikke var blit lakt til mobilen for bedre skjerm, men fordi de ville få den til å selle mer, så da er det alså klart, skjermen på 6630 og 6680 er like gode :dribble: Skriver ikke dette for å irritere noen, men fordi noen kanskje lurte på det slik som jeg :thumbup:

Lenke til kommentar

virker som du er veldig glad i telefonen din... har selv en nokia 6630, jeg er veldig fornøyd med den! mange som ikke synes den er noe fin i design, men det syns jeg... men skulle jeg kjøpt telefon nå så hadde jeg jo heller valgt 6680, den er rett og slett bedre! inse det!

Lenke til kommentar
..

1: Din første setning sier det stikk motsatte av resten av din post.

2: Du bør gjerne linke til vilken amerikansk side som har skrevet det her.

3: Alle skjønner at det er merkbar, dog muligens ikke stor, forskjell på 65k og 256k farger ved visning av bilder med fargenyanser.

4: Du bør også henvise til kilde angående Nokia sin uttalelse om hvorfor de har brukt 256k skjermen.

 

Med bakgrunn i dine tidligere poster, og denne, tviler jeg på at noen tar dine poster seriøst.

Lenke til kommentar
...

Det var da veldig da. For det første: Kan du gi en link hvor det står at 6630 har bedre javafunksjon osv. For jeg tror ikke Nokia er den typen som gir ut en oppfølger til en mobil og så legger inn dårligere javaytelse m.m.

 

Dessuten tror jeg heller ikke Nokia frivillig innrømmer at de puttet 262,000 farger bare for at det skulle sett bra ut på papiret. Et menneske kan nok ikke se hvor mange farger det er, men ofte kan skjermen bli mer lyssterk og skarp.

 

Og hvis alle i verden hadde tenkt slikt som du, at videotelefoni bare handler om at man vil se den andre i telefonen, vel... da kunne jo ingen se noen som helst... :whistle:

 

Jeg tror vi trygt kan konstantere med at 6680 faktisk ER bedre enn 6630, noe som er naturlig, siden det er en etterfølger.

 

EDIT: Arehei var litt før meg... :p

Endret av Mr.fungus
Lenke til kommentar
Enderlig har jeg fått bevis på at nokia 6680 sin skjerm ser/virker noe bedre enn nokia 6630 sin. :p Var på en amerikansk side og der hadde de testet telefonen, de skrev at forskjellen på 256 000 farger og 65 000 farger var umulig å se med det blåtte øye, de skrev også det at nokia hadde innrømet at det med 256 000 farger ikke var blit lakt til mobilen for bedre skjerm, men fordi de ville få den til å selle mer, så da er det alså klart, skjermen på 6630 og 6680 er like gode :dribble:

Tull og tøys! :mad:

Det er ikke noe problem for det blotte øyet å se forskjell mellom 65k og 256k farger, bare dra å sammenlign F.eks K700i og S700i: Du ser lett forskjell.

Bare innse det; 6680 er bedre enn 6630.

Lenke til kommentar

Her skal dere få se hva som stod på den amerikanske siden den heter foresten GSMArena.com 262K colors but don't expect miracles

I was quite anxious to test the display. Will 262 thousand colors have an impact onto the image quality in comparison with the older Nokia models, which had 65 thousand colors? Fortunately, I had the opportunity to directly compare the new Nokia with the 6630 model. After a long investigation and examining I started considering a visit to the eye doctor's - why do I see nothing? I could not find any remarkable difference and my final evaluation was to a big extent based on my subjective feeling, which was in favor of the new model.

Note: A Nokia representative admitted that the bigger amount of colors is to attract more customers rather than improve the image quality of the display.

 

The lens frame can be detached - Nokia will probably offer addon lenses and filters in the future to the nokia 6630 :tease:

 

Må si meg enig med deg skorpuZ at hvis jeg skulle hatt meg ny telefon nå hadde jeg valkt 6680, men oppgraderingene er så minimale at det gidder jeg ikke. Venter heller til neste år med å oppgradere til en annen nokia 3g telefon med enda flere funksjoner enn 6680. Designet på 6630 syns jeg også er fint :thumbup:

Lenke til kommentar
... at hvis jeg skulle hatt meg ny telefon nå hadde jeg valkt 6680, men oppgraderingene er så minimale at det gidder jeg ikke. Venter heller til neste år med å oppgradere til en annen nokia 3g telefon med enda flere funksjoner enn 6680.

Det må være kjernen i diskusjonen her. :yes: Det er ikke verdt penga å oppgradere fra 6630 til 6680. Men det er litt spennende å lese at du ville valgt 6680 hvis du ikke hadde 6630 fra før, når du så hardnakket påstår at 6630 er en bedre telefon... ;)

Lenke til kommentar

Det kan kanskje virke som at jeg mener at 6630 er bedre enn 6680, men det jeg egentlig hele tiden ville fram til var at forskjellene er så minimale at 6630 kan så og sies at er omtrent like bra telefon. det er jo hovedsaklig samme telefon bare at den ikke har linse deksel (noe som sikkert kommer siden du kan ta av linsen og bytte den) blitz, to kameraer (6630 kan jo få to kameraer også med tilbehør, har også hørt rykter om at det skal komme et kamera du bare fester på under slik at du slipper å sette den i en dokking stasjon :thumbup: så den blir like mobil som andre mobiler med to kamerarer, håper dette stemmer.) og fargeforskjellen (som du ikke ser forskjell på) :D

Lenke til kommentar
Det kan kanskje virke som at jeg mener at 6630 er bedre enn 6680...

Ja, det kan definitivt virke sånn!! La meg sitere ditt første innlegg i denne tråden, med litt snipping:

 

Ikke bra nok. Nokia 6630 er fortsatt best etter min mening.

 

[sNIP!]

 

Min mening er klar NOKIA 6630 ER BEST!!!!!!!!! :w00t:

Til slutt vil jeg bare nevne at 6630 er bedre på noen områder enn hva 6680 er. ;)

 

Hvor her er det du ikke sier at 6630 er bedre enn 6680? Les gjennom det du har skrevet en gang til, så skjønner du kanskje hvorfor folk blir litt provosert. Dessuten, du trenger ikke leke politiker her på forumet. Her drysser det gjerne kudos til de som inrømmer at de har sagt noe feil... :yes:

Lenke til kommentar

Ja ser at jeg har provosert en del, men det er jo litt gøy å få opp temperaturen litt, og en ting JEG LEKER IKKE POLITIKKER :mad: Hvis du prøver det selv blir du sikkert lei etter noen sekunder :whistle: Men nå kan vi vel si oss ferdig med diskusjonen mellom 6630 og 6680 det er i hvertfal jeg. ;) Håper andre også er det. For det må da gå ann å legge en mobildiskusjon bak seg, noe annet ville vært ideoti :wallbash::wallbash:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...