mrhippi Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hallo, jeg trenger hjelp med en eller annen codec for å få filmene når jeg skal lage cs film en smule midre, for når jeg er ferdig i videomach så er jo filmen på 6-7mb bare et pitte lite klipp, kan noen si meg en bra codec å gji meg en guide på det... Emnetittel redigert. "hjelp med codec" er dårlig bruk av emnefeltet. Vennligst ta en titt på hva nettiketten sier om dette, og prøv å lage en mer beskrivende emnetittel neste gang. PoleCat. Endret 16. februar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hmm, Du kan lese i Counter Strike kategorien, der er det en guide av hellslayer (?) om å lage Fragmoviz Det som er lurt er å ikke kompresse filmen i VideoMach(Un Compressed) og ha den samme størrelse som orginalen. Så setter du inn alle film klippene i f.eks Vegas 4.0, og redigerer. Deretter laster du Ned Dr.Divx Som gjør hele filmen til DivX. Etter du har redigert filmen er den kanskje på 5-6 Gb , etter du har kjørt den i Dr.Divx er den på kanskje 70-80Mb... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå