Vonbo Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg prøver å sende med en verdi i en link. Altså slik: <a href="thread.php?thread=<%=$nr%>">LINK</a> men når jeg gjør dette: $thread = $_GET['thread']; echo "$thread"; Blir output: <%=$nr%> Dette virker på localhost. Noen som vet hva problemet kan være, eller evt. en alternativ løsning? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Hva er <% og %> da? Anyways: sikker på at det ikke er <a href="thread.php?thread=<?=$nr?>">LINK</a> da? Edit: ser hva det er nå. ASP-style. Ikke noen fordel å bruke slikt da det avhenger av at 'asp_tags = On' noe det nok ikke alltid er. Bruk <? / <?php og ?> i stedet. Det beste vil selvsagt være å bruke <?php og ?> da man er rimlig garantert det vil fungere over alt. Støtten for <? kan også slås av. Endret 15. februar 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Vonbo Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Hehe. Logisk. Skjønnte aldri helt hvorfor det var <%, men jeg brukte jo et .jsp-eksempel, så... Takktakk!! Lenke til kommentar
???????? Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva er <% og %> da? Dette er ASP tags som har støtte i php, se http://no2.php.net/manual/en/language.basi...-syntax.phpmode. Merk at de fleste hoster har denne funksjonen default av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå