Dan Hansen Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg ser i en del tråder at Frames ikke er særlig akseptert. Kan noen gi meg noen gode argumenter for dette? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Sjekk Newsgruppene no.alt.hjemmesider, no.it.tjenester.www.design, no.it.tjenester.www.diverse og no.it.tjenester.www.html. Prøver du å foreslå frames der, så blir du øyeblikkelig flamet. Her er noen argumenter ifra Google Groups; Tråd 1 Tråd 2 Tråd 3 Tråd 4. Overbevist? :wink: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg jobber for tiden med å mekke enkle PHP-greier. Fordi mine elskede frames blir hatet av andre... PHP! Yeah! Litt mer dynamisk, kanskje? Jaja. Tiden vil vise. Lenke til kommentar
Gjest_ Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Det er vanskelig og lagre en hjemmeside med frames. Bryt frames: <script> <!-- if (window!= top) top.location.href=location.href // --> </script> Lenke til kommentar
Savage Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Iframes og Ilayer.. :razz: Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Savage: enda verre! :smile: MEN: en liten "workaround" er å sette overflow: auto i CSS til en tabellcelle. Funker riktig nok ikke ikke i Opera, men... -yummy- Lenke til kommentar
Savage Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Driter vel i netscape og opera egentlig.. de fleste har jo IE :razz: Hehe.. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 IE er for pyser! Opera & Mozilla! Ja! </usaklig> IE er kun noe som lame/uvitende Windows&Mac-brukere har, er det ikke? Hva med de som har Linux/Unix/BSD/Solaris/hvasomhelst, evt. bare en annen browser? Lenke til kommentar
Savage Skrevet 24. juli 2002 Del Skrevet 24. juli 2002 Joa, er da for all del greit nok det, det jeg har skrevet i denne tråden er litt for spøk egentlig da.. Men de prosjektene jeg har for tiden, henviser seg til den eldre garden allikevel, tviler sterkt på at det er noen av dem som bruker no annet enn IE.. Muligens NS, men det har jeg tatt til høyde for.. Ellers så tester jeg alle sidene jeg lager i Opera, NS og IE :smile: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Frames er i utgangspunktet teit. Men det finnes tilfeller hvor frames er eneste løsning. Eller i hvertfall den beste løsningen. Flamer man folk som bruker frames er man 14iss. Flamer man folk som bruker frames teite ting på en teit måte får man min respekt :smile: Lenke til kommentar
Booth Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Staver du fjortis '14tiss' .. kan du vel egentlig ikke uttale deg om akkurat det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå