Kreativitet Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Heisan Lurte på om nokon har tips til eit lite problem. Eg har kobla pc`en til tv`n, så eg brukar av og til å se på web-tv eller fillmar på hardisken på tv`n. Dette har fungert fint inntil eg sletta heile hardisken og innstalerte XP på nytt for nokre dagar sidan. Eg får fram deskop/sider/bilder på tv`n fortsatt, men eg får ikkje bilde på filmar som eg spelar i winamp eller web-tv. Når eg startar web-tv så viser bildet på pc-skjermen, men tv`n er svart, vist eg ikkje har video bildet i fullskjerm så vises alt på sida untatt video ruta, den er heil svart. Men det går fint å spele DVD-plater i f.eks WinDVD, då vises det på tv`n. Nokon som veit ka dette kan vere? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg formoder driverene til skjermkortet både er installert og rikelig oppdatert? Dersom dette er tilfellet, kan du muligens sette TV-skjermen til Primary for å fikse problemet, men jeg er ikke sikker på om det vil ha noen bedrende effekt. Lenke til kommentar
Kreativitet Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Takkar så meget aadnk, det funka Men det var faktisk betre å slille den inn på secondary display. Man begge deler virka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå