StianGH Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Uff ja. Spyware smitter oss alle. Men så her du jo dem som går LAANGT for å få stoppet dette j@vel skapet. Sånne som meg... Jeg er ganske sikkert på at jeg klarte å knekke spywaren (litt editing i host fil, stygg tmp fil, ad-aware (love u!), MASSE reg shit, og woops måtte forandre explorer.exe (!)). Egentlig var alt fryd å gammen, det fungerte. Men "plutselig", der gikk ikke "explorer.exe" mer. Huff da. Kunne ikke runne update eller finnen noen explorer.exe på nettet. Så, nå trenger jeg en ny explorer.exe... Noen her på forumet som har WinXP Pro SP2 English Version og kan dele denne filen med meg? (tror kansje ikke at dette går. noe EULA shit, right? Oh ney...!) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Flyttes til windows-seksjonen Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg kan dessverre ikke laste opp denne filen for deg - er usikker på om det er lovlig (skjønt Jankee ikke reagerte) og attpåtil har jeg ikke ledig båndbredde for øyeblikket. Men kanskje kan følgende hjelpe: Bruk system-restore. Har hjulpet meg ut av slike katepiner utallige ganger. Søk etter filen Explorer.exe i Windows-mappen; kan hende finner du en sikkerhetskopi. Bruk Repair Installation på Windows-CD'en. Installer SP2 - enten fra CD eller nedlasted fil. Forhåpentligvis vil noe av ovennevte fungere. Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg kan dessverre ikke laste opp denne filen for deg - er usikker på om det er lovlig (skjønt Jankee ikke reagerte) og attpåtil har jeg ikke ledig båndbredde for øyeblikket. Men kanskje kan følgende hjelpe: Bruk system-restore. Har hjulpet meg ut av slike katepiner utallige ganger. Søk etter filen Explorer.exe i Windows-mappen; kan hende finner du en sikkerhetskopi. Bruk Repair Installation på Windows-CD'en. Installer SP2 - enten fra CD eller nedlasted fil. Forhåpentligvis vil noe av ovennevte fungere. Heeh. Nå har det seg sånn at jeg deaktiverte system-restore for kun et par dager siden. Grunnen? Vet ikke... Grunnen til at min explorer.exe klikket, var fordi jeg brukte en sikkerhets kopi com var gammel. Jeg har ALLTID som vane å ta backup av filer jeg overskriver, heeh, men ikke denne gangen. Har tenkt å reformatere i ukevis nå, men får ikke tak i XP CDen (jobb lisens). Så jeg har ikke XP CDen. Sitter litt sånn i det nå tenker jeg... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vel, du har fremdeles muligheten ved å installere SP2 til gode, men kanskje blir det lettere å bare legge ut explorer.exe. Etter som moderator øyensynlig ikke protesterte, kan jeg vel våge å legge opp filen: http://home.online.no/~aadnk/Filer/explorer.exe Lenke til kommentar
StianGH Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Å! Du min engel! Kan man ikke gi større respekt eller no? Denna her duden redda meg BIG TIME! Love u! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå