Jann - Ove Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Hmm, sliter fortsatt med å åpne Razer musen. Noen forslag? Skal kjøpe loddegreier i løpet av uke så får se om jeg ikke kan få loddet litt av hvert da. Razer.tigga.org kan kanskje hjelpe deg, masse fyrer der som modder razer muser Har en super tutorial for å åpne de gamle modellene, og fult av tips & tricks i forumet der! Hjalp meg med å åpne min gamle boomslang. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Bare synd at det ikke står hvordan jeg skal åpne Razer Diamondback da. Noen som har en lignende side for diamondback? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har du sett under alle føtter/lapper? Kanskje det er noe du må trykke inn fremme? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Se under føtter og klistremerker etter skruer. Kan være satt sammen med noe klips for den del. Mål spenningen over lysdioden med multimeter/voltmeter. Vis det er rundt 5V, kan du bruke microplex leden. Vis det er under 5V, er ikke microplex led å anbefale, for da vil de lyse endel svakere. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Har funnet en skrue under den bakre foten, men da jeg skrudde opp denne så skjedde det ingenting, den vill fortsatt ikke åpne seg. vil ikke værefor hard mot den heller, den er relativt ny. Har ikke et voltmeter tilgjengelig, skal se om jeg får lånt et når jeg får åpnet musen... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har funnet en skrue under den bakre foten, men da jeg skrudde opp denne så skjedde det ingenting, den vill fortsatt ikke åpne seg. vil ikke værefor hard mot den heller, den er relativt ny. Har ikke et voltmeter tilgjengelig, skal se om jeg får lånt et når jeg får åpnet musen... stakkars vakre razer mus Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 dette var litt rart... kom nettop opp fra romme.. å har byta led i min mx 500 så ser jeg denne tråden. for et sammetreff Lenke til kommentar
kalg Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 er det noen som har testet ut disse led`sene fra claseren? det er jo vanvittig forskjellige meninger her! Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 8. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2005 dette var litt rart... kom nettop opp fra romme.. å har byta led i min mx 500 så ser jeg denne tråden. for et sammetreff Ble det bra da? Hvilken farge? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 er det noen som har testet ut disse led`sene fra claseren? det er jo vanvittig forskjellige meninger her! de lyser meget bra, var egentlig ikke så optimistisk første gang jeg kjøpte de, men det ble noen pakker etterhvert ja, de er til og anbefalle Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Enig kalg, utrolig forskjellige meninger! Men jeg fant til slutt ut at det var like greit å bare kjøpe noen selv, er jo ikke mye penger å miste heller! Synes de funka helt fint! Ikke det at jeg har vært borti så mange LEDer.. Denna såkalte lyssterke 10mm var.. Tja, ikke til spot! Vet ikke noe om de UltraBright'e.. Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ja d ble bra.. virker somm før.. men ikke på svart underlag.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 www.lsdiodes.com har mange lyssterke leds i flere farger.. jeg har noen hvite derifra, som er på 24 000mcd.. men de har blåe også.. bare 2 dollar i frakt også... et lite men.. strømmen er viktig, da det her er viktig at led'en lyser godt. burde ikke være noe problem å koble et ampermeter i serie hvis ledsa har lange ben.. btw, de hvite jeg har, jeg husker ikke hvor mange volt de skulle ha, jeg tror det var 3, men de trakk iallefall 80mA, og det er ganske mye... Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Ser nå at Razer har tatt ideen min (øhhh) og lansert en mus som heter Razor Diamondback Plasma. Ganske så søt mue med blå istede for rød leds. Da jeg så hvor nice den var så ble jeg enda mer keen på å åpne musen min og skifte leds, så da luere jeg på om det er noen som vat hvordan man åpner en razor diamondback mus? bilde av den nye musen kan du se her: http://www.razerzone.com/products/products...ckplasma-le.php Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har selv tenkt å sette inn en blå led bak scrollen på musa mi, (scrollen er gjennomsiktig ). Har trådløs mus, og jeg lurer på om det bare er å lodde den rett på der som strømmen kommer fra batteriene, eller om det har noen innvirkning på musa? Må jeg bare bytte batterier oftere, eller kommer den til å lagge?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå