Smurf123 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei! Sitter med min en og en halv måned gamle telefon foran meg. Den har fungert greit fram til nå, noe problemer av og til når jeg skal slå den på fra starten av (kommer bare D500-overskriften, og så stanser det der..kommer ikke frem til der dem spør om PIN). Men, nå har telefonen streiket. Prøvde å slette noen mms, det stod at de ble slettet, men de var der fremdeles. Så jeg slo den av, og nå vil den ikke slå seg på igjen. Det kommer bare inn på D500-oppstart, og så står den bare der. Må ta ut batteriet for å slå den av. Har ikke vært i nærheten av fuktighet (bortsett fra vanlig luftfuktighet i huset). Jeg har Elkjøp sin trygghetsforsikring, men det vil vel gå på garantien dette, da det har vært noenlunde problem fra starten, eller? Noen som vet hva jeg bør gjøre? Takker for svar! Lenke til kommentar
bruker'n Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg har Elkjøp sin trygghetsforsikring, men det vil vel gå på garantien dette, da det har vært noenlunde problem fra starten, eller?Noen som vet hva jeg bør gjøre? Dersom det er feil på telefonen er det klart en garantisak. Dersom du har gjort noe som har påført telefonen feil, så er det ikke en garantisak. Dersom ikke dette er en vanlig feil (jeg har ikke søkt på nettet og har ei heller lang erfaring med denne telefonen), så får du levere den inn til service og la de sjekke hva som er feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå