Gå til innhold

Enterprise tar kvelden - hva nå?

Anbefalte innlegg

Nå er nyheten om at ST Enterprise blir kanselert etter denne sesongen sluppet. Når den endelig begynte å bli bra etter en ytterst falmende start i de 3 første sesongene. Typpisk :roll:

Er dette slutten på Star Trek epoken, eller tror dere det kommer noe mer?

Og liker du ikke Star Trek, vennligst ikke post anti Trek poster her, la bare vær å poste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvem trenger Enterprise når man har BattleStar Galactica?

Veldig, veldig enig. Battlestar Galactica er den beste rom-serien jeg har sett.

Kirikiri

Ja, er glad den ble fornyet med en ny sesong. Cliffhangeren var sykt spennende, gleder meg til sesong 2

Syntes Ent var greit å ha ved siden av BG. Spesielt sesong 4 hevet serien flere hakk.

Lenke til kommentar

Tja, det foregikk en ganske stor aksjon blandt trekkies for å få fjernet denne serien. Påstander om ødelagte "time lines" var et av hovedargumentene til disse. Det er heller ikke tilfeldig at denne serien ikke går under navnet Star Trek, men kun Enterprise. Som en selvstendig serie er ikke denne så værst, men den skulle aldri ha eksistert i Star Trek universet. IMMO!

Lenke til kommentar
Tja, det foregikk en ganske stor aksjon blandt trekkies for å få fjernet denne serien. Påstander om ødelagte "time lines" var et av hovedargumentene til disse. Det er heller ikke tilfeldig at denne serien ikke går under navnet Star Trek, men kun Enterprise. Som en selvstendig serie er ikke denne så værst, men den skulle aldri ha eksistert i Star Trek universet. IMMO!

Feil. Den går under navnet: Star Trek Enterprise. Var kun første og andre sesong den het Enterprise.

Og at en del av de originale trek fansene ikke likte serien får så være. Det er forskjell på 50 åringene som så den for mange herrens år siden og nye trek fans. Serien ble utrolig mye bedre i sesong 4 og det er synd den forsvant.

For det de fleste nå tror er at Dette var den siste sjangsen på lang lang tid for Star Trek. Fiasko med Enterprise er kanskje kroken på døren for hele Star Trek.

Med SG sg1, SG Atlantis og Battlestar Galactica blir det nok ikke lett å komme ut med en ny Sci-Fi serie med det første.

Lenke til kommentar
Feil. Den går under navnet: Star Trek Enterprise. Var kun første og andre sesong den het Enterprise.

Ja, der ser du hvor mye den har fasinert meg. Føler at Star Trek allerede hadde pusteproblemer med Voyager, hvis Enterprise blir det siste dødsrallet, so be it. Jeg kan fortsatt kose meg med TNG, DS9, TOS og de 4 første filmene. :cool:

Lenke til kommentar

Etter at Manny Coto kom inn som writer/producer, har Enterprise tatt seg opp kraftig. Man har fått plot og episoder som likner mye på TNGs beste.

Etter sesong tre var jeg også misfornøyd med utviklingen, men de siste episodene nå, med vulcans arch, og ikke minst de tre siste episodene som TYDELIG legger grunnlaget for United federation of planets :love:

Enterprise hadde/har muligheten til å svare på mange spørsmål om Trek-universet, og det har hatt endel episoder som har vært UTROLIG gode! (Dear doctor, the augments, Shockwave, Carbon Creek (min favoritt) og nå nylig: affliction)

Synd og skam at serien forsvinner! :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...