tigergutten Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Hvem må jeg til for å bli trent til å bruke skjold og Beast mastery?? (Er i nerheten av stormcity, men har ikke funnet noen siden jeg startet å spille på noen av delene... det nærmeste er weaponstrainer, som ikke fungerer) Er dverg hunter... Takker for svar edit: endret emnetittelen for større sjanse å få svar på mitt spørsmål nr 2 her Endret 16. februar 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hunters kan ikke lære å bruke skjold. Det andre spørsmålet ditt har jeg ikke svar på Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Ingen som vet?? Tipper jeg må ta et quest eller noe slikt, men vet ikke hvor... Lenke til kommentar
Xyran Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Jeg tror du må til hunter treneren i Kharanos.. Tror han gir deg en quest med den.. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Beast mastery er en av de tre talents linjene. Du får 1 talent poeng som du kan bruke hver level, klikk "N" for å komme innpå talent vinduet. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Jeg tror du må til hunter treneren i Kharanos..Tror han gir deg en quest med den.. takker, ska prøve det Beast mastery er en av de tre talents linjene.Du får 1 talent poeng som du kan bruke hver level, klikk "N" for å komme innpå talent vinduet. Men for å kunne bruke poengene der må du lære Beast mastery... det er dette jeg ikke kan enda, så jeg har ikke mulighet å sette ut poeng der Lenke til kommentar
batmaniac Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 for å få disse poengene må du bli lvl10 først. da får du også tilgang til å få pet, ved å ta questet hos hunter trainer. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 er level 20, og har til og med gått inn på thottbot og lest, finner ikke ut av det. Har pet, men kan ligsom ikke få poeng i "beast mastery", noen som kan hjelpe ?? Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Tror kanskje jeg hadde tatt kontakt med en GM jeg hvis du ikke får satt poeng i Beast mastery treet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå